  • 31. Data: 2020-04-20 17:15:20
    Temat: Re: jak zadzwonić z peceta na telefon?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trefniś" o...@t...home

    : Microsoftowi nikt nie podskoczy,
    : w razie problemów prawnych "Skype nie zapewnił połączenia,
    : kiedy potrzebna była pomoc" i wizji milionowych odszkodowań.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 32. Data: 2020-04-20 18:03:34
    Od: a...@i...pl

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 23:00:30 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > ha ha ha
    >
    > Jeśli masz neozdradę plus telefon to po linii tel możesz sobie
    > zadzwonić gdzie chcesz nawet z kompa przez słuchawki o ile masz modem i
    > modem pozwala wybrac numer. Kasa się zgadza dla tp. Ale wygodniej chyba
    > podnieśc słuchawkę i wykręcić numer
    >
    > A jak chcesz z internetu do internetu to też kasa się zgadza.
    > Skype Viber Whats Up
    >
    > Ale jakbyś chciał zadzwonić z internetu do telefonu to już kasa nie
    > zgadza sie dla tp ;) Dlatego nie można.

    No i o to z grubsza chodzi - rozkmincie to!

    kto tu rządzi internetem, a kto rządzi komórkowymi transmisjami danych?

    Kto komu tu płaci:
    władcy internetu płacą komórkowcom, czy też jest odwrotnie..
    a może zupełnie inaczej to wygląda?
    ./................

    Należy zbadać i rozwiązać tę zagadkę - do roboty!

  • 33. Data: 2020-04-20 18:09:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > (...)
    >
    > Powtarzam - nie stoi NIC na przeszkodzie, żeby dopytać o _wszelkie_
    > szczegóły abonenta na etapie nawiązywania połączenia (czyli przez Skype)!
    > Wszelkie wątpliwości dot. możliwych błędów/oszustw i tak za każdym razem
    > rozwiewa żywy operator numeru alarmowego - bo do tego sprowadzają się
    > wasze "problemy techniczne"!

    I ten operator włada wszystkimi językami na swiecie? ;)

  • 34. Data: 2020-04-20 18:17:22
    Od: a...@i...pl

    Dodatkowa informacja:

    gdy mamy interent na linii telefonicznej,
    wówczas wszystko biegnie tym samym kanałem,

    a ponieważ wiemy, że:

    A. z dowolnego telefonu można dzwonić na dowolny inny telefon - komórkowy jak i
    stacjonarny
    B. mając aktywny internet na tej samej linii, dane internetowe biegną tą samą linią -
    bez cienia wątpliwości!

    finalnie:
    C. przekierowanie strumienia danych z internetu na telefon i odwrotnie,
    jest tu koniecznie, więc możliwe: i do tego zupełnie niewykrywalne dla operatora!

    Do roboty!

  • 35. Data: 2020-04-20 18:48:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 18:17, a...@i...pl pisze:
    > Dodatkowa informacja:
    >
    > gdy mamy interent na linii telefonicznej,
    > wówczas wszystko biegnie tym samym kanałem,

    nie biegnie

    - ADSL - nie biegnie
    - VDSL - nie biegnie
    - VDSL + VoIP - dopiero tutaj można mówić o jednoczesnej transmisji
    cyfrowej dwóch usług

    --
    Irokez

  • 36. Data: 2020-04-20 19:19:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Swoją drogą ciekawe, czy i jak realizowane są połączenia na numery alarmowe z
    telefonów satelitarnych?

    -----

  • 37. Data: 2020-04-20 19:23:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 18:09 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > I ten operator włada wszystkimi językami na swiecie? ;)

    Kolejny CKM.
    Zainteresuj się działaniem numeru 112 w Polsce i pomyśl...
    Myśl w dowolnym języku, w którym jesteś biegły.

    --
    Trefniś

  • 38. Data: 2020-04-20 19:37:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 19:19 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Swoją drogą ciekawe, czy i jak realizowane są połączenia na numery
    > alarmowe z telefonów satelitarnych?
    >

    > -----

    Mogłeś znaleźć w sieci.
    Na przykład:

    http://zagle.jmaster.pl/artykul/26/telefon-satelitar
    ny

    http://wciazwdrodze.blogspot.com/2016/06/telefon-sat
    elitarny-co-i-jak.html

    Realizowane są połączenia z numerami 112/911 nawet bez aktywnej karty.

    --
    Trefniś

  • 39. Data: 2020-04-20 20:00:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.04.2020 o 19:23, Trefniś pisze:

    > Kolejny CKM.
    > Zainteresuj się działaniem numeru 112 w Polsce i pomyśl...
    > Myśl w dowolnym języku, w którym jesteś biegły.

    No to oświeć nas jak działa 112 w Polsce jak łączysz się Skypem przez
    proxy/VPN w Amsterdamie?

  • 40. Data: 2020-04-20 20:19:21
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 20:00 nadir <n...@h...org> pisze:

    > No to oświeć nas jak działa 112 w Polsce jak łączysz się Skypem przez
    > proxy/VPN w Amsterdamie?

    A łączyłeś się kiedyś skądkolwiek przez Skype ze 112?
    No to działa identycznie!

    To chyba kolejny objaw zarażenia koronawirusa - difficultas in abstracto
    cogitandi.

    Wybaczcie, ale z CKM ciężko rozmawiać.
    EOT

    --