  • Data: 2018-11-26 18:13:54
    Temat: Re: jak zwykle, material na flame :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 26 Nov 2018 08:05:58 -0800 (PST), s...@g...com

    > Jak juz napisalem, bez sensu ten przypadek roztrzasac.

    Ja wolę roztrząsać jeden konkretny, UDOKUMENTOWANY przypadek niż gdybać co
    by było gdyby.

    > Jestem pewien ze gdyby to byla prosta droga
    > z linia przerywana to ten zmieniajacy pas by
    > spojrzal w tyl.

    Mało to filmów było gdy nie spojrzał? Ergo, jest udowodnione wielokrotnie
    że to nie jest prawda.

    > Tu nie spojrzal. I mam podejrzenie ze tego nie zrobil bo
    > jego tok rozumowania byl w rodzaju: -Nie moge wyprzedzic, nie moge
    > wyprzedzic, nie moge wyprzedzic, oooooo juz moge!, zaczynam! oooops,
    > skad ten gostek tam? Przeciez nie mogl!

    Ale przecież tutaj wyprzedzający, pomijając prędkość, MÓGŁ -- czemu tego
    nie chcesz zrozumieć?! Zdjęli mu pionowy zakaz wyprzedzania, dali linię
    przerywaną umożliwiającą wyprzedzanie W TYM KONKRETNYM MIEJSCU, to
    wyprzedzał! Że jechał szybciej niż mógł to akurat nie ma bezpośredniego
    związku bo był bardzo długo na lewym pasie.

    > Nie neguje winy, zwracam uwage na to ze ludzie nie sa dobrzy w robieniu
    > wielu rzeczy naraz. Gostek skupil sie na zrobieniu swojej i zalozyl ze w
    > tej sekwencji nie bedzie kolejnego chetnego.

    Ale to już jego problem. Nie przepisów ani wyprzedzającego.

    > I temat sie troche zazebia z tym interpretowaniem kierunkowskazu. Jak
    > gostek mial go wlaczony przez 100m to czemu scigant z tylu to
    > zignorowal? Oczywiscie o ile byl wlaczony.

    Ponieważ kierunkowskaz jest tylko sygnalizatorem, informacją -- nie daje
    pierwszeństwa.

    > A w praktyce obaj chcieli zyskac 2 minuty (lub mniej liczac ten jeden
    > manewr) a stracili duzo wiecej.

    Głównie przez gościa co nie spojrzał w lusterko.

    --
    Pozdor
    Myjk