  • 31. Data: 2012-07-24 19:57:38
    Temat: Re: jaka lampa błyskowa do EOS 50D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-07-24 19:44, j-l-f pisze:
    > Kupiłem Di466 CANON NISSIN, dałem trochę ponad 400 zł, to ten sam rząd
    > wielkości (mniej więcej), który proponujesz. Lampa ma automatykę kąta
    > błysku i tego tam, różnych innych rzeczy też, co mogę udokumentować
    > przedstawiając manual do wglądu, bo za cholerę nie wiem o co chodzi i
    > jak to się je.

    Jak ciężko zapanować nad materią (a ''systemy'' w lampach - z mojej
    obserwacji - sprawiają fotografom bardzo często problemy, co wynika po
    części z ich udziwnienia w imię zasad ''nasze może lepiej''), to
    najlepiej użyć metody z czasów mamutów: manual. Oczywiście wiedzę
    niejaką do tego trzeba posiadać, ale tę da się nabyć w pół godziny z
    pożółkłą książką i kilkunastoma testami.

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 32. Data: 2012-07-24 22:36:11
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/07/22 14:59, Sylwester Zarębski pisze:

    > Panie Olo, jesteś Pan wioskowym przygłupem, który za nic ma zasady
    > zachowania w towarzystwie lepszym niż spod budki z piwem (jeśli
    > pamiętasz takie budki), czy też może zaczniesz zachowywać się jak
    > przystało na mężczyznę?
    >
    > Po drugie naucz się netykiety, w tym odpowiedniego cytowania, po trzecie
    > korzystać z pisowni języka polskiego.

    Nie żebym sie czepiał..... bo gramatyka, składnia i ortografia nie są
    najważniejsze na tej grupie..... ale Ty tez mógłbyś - skoro innym to
    wypominasz - te 2-3 zdania po polsku napisać... .
    Ale to tak poza tematem - niezobowiązująco ;>

  • 33. Data: 2012-07-24 23:34:09
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-22 14:59, Sylwester Zarębski wrote:

> [...]
    > zachowania w towarzystwie lepszym niż spod budki z piwem (jeśli
    > pamiętasz takie budki), czy też może zaczniesz zachowywać się jak

    Panie Sylwester, nie każdy mierzy swoją miarą, kolegów przygłupów szukaj
    sobie w swoim środowisku (jak widać niewygórowane masz wymagania, toteż
    polecam tą budkę na wiosce o której wspominasz).
    Rozumiem, że Twoje zachowanie jest jak na mężczyznę przystało?

    > Po drugie naucz się netykiety, w tym odpowiedniego cytowania, po trzecie
    > korzystać z pisowni języka polskiego.

    i kto to mówi...

  • 34. Data: 2012-07-25 23:55:31
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2012 22:36:11 +0200, KiloSierra napisał(a):

    > Nie żebym sie czepiał..... bo gramatyka, składnia i ortografia nie są
    > najważniejsze na tej grupie.....

    Są ważne wszędzie, bo tego wymaga szacunek względem rozmówcy.

    .
    > Ale to tak poza tematem - niezobowiązująco ;>

    Być może, gdybyś znał język polski w wymiarze co najmniej zdań
    złożonych, to byś nie miał problemu z powyższymi. Tak niezobowiązująco.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 35. Data: 2012-07-25 23:58:37
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2012 23:34:09 +0200, Olo napisał(a):

    [...]

    Zwrócenie uwagi osobie, która zachowuje się chamsko, jest jak
    najbardziej męskim zachowaniem. Z tego też powodu zwróciłem Ci uwagę, iż
    takie zachowanie nie przystoi.

    Swoją drogą, coś Cię zabolało z tym "mężczyzną", że tak się cietrzewisz?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 36. Data: 2012-07-26 01:03:42
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-25 23:58, Sylwester Zarębski wrote:
> [...]
    >
    > Zwrócenie uwagi osobie, która zachowuje się chamsko, jest jak
    > najbardziej męskim zachowaniem. Z tego też powodu zwróciłem Ci uwagę, iż

    to zwracaj sobie uwagę swoim dzieciom , ewentualnie tym twoim kolesiom
    spod budki z piwkem na twojej wiosce... męskie zachowanie to odrobina
    godności, zamknięcie mordy i nie udzielanie się w dyskusji, która go nie
    dotyczy.

    > Swoją drogą, coś Cię zabolało z tym "mężczyzną", że tak się cietrzewisz?

    a ty poczułeś się dotknięty moim chamskim zachowaniem? chciałoby się
    napisać o tobie dureń, ale się powstrzymam. Swoją drogą doszukujesz się
    "chuj wie czego" oby się tylko przyczepić - ot typowe dla sprytnych inaczej.

    bez odbioru - nie karmię kolejnego trolla

  • 37. Data: 2012-07-26 16:19:41
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 01:03:42 +0200, Olo napisał(a):

> [...]
    > spod budki z piwkem na twojej wiosce... męskie zachowanie to odrobina
    > godności, zamknięcie mordy i nie udzielanie się w dyskusji, która go nie

    Wolę tobie, bo ty jesteś zakałą, której zachowanie należy wyrugować.
    Poza tym, newsgrupy są publiczne i jeśli nie podoba ci się, że każdy
    może ci zwrócić uwagę, to zrób stąd "wypad". Nie tylko ja na tym
    skorzystam.

    > a ty poczułeś się dotknięty moim chamskim zachowaniem? chciałoby się
    > napisać o tobie dureń, ale się powstrzymam. Swoją drogą doszukujesz się
    > "chuj wie czego" oby się tylko przyczepić - ot typowe dla sprytnych inaczej.

    Chamstwo należy tępić, jeśli ci to obce, to wynoś się stąd.

    > bez odbioru - nie karmię kolejnego trolla

    A ja ci odpiszę, bo, co więcej, jesteś chamem, a nie tylko zachowujesz
    się chamsko. I gdybyś posiadał chociaż zalążek honoru, to moglibyśmy się
    spotkać na ubitej ziemi. Po męsku.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 38. Data: 2012-07-28 00:39:02
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-26 16:19, Sylwester Zarębski wrote:

> [...]
    > Poza tym, newsgrupy są publiczne i jeśli nie podoba ci się, że każdy
    > może ci zwrócić uwagę, to zrób stąd "wypad". Nie tylko ja na tym

    to się nazywa projekcja

    > Chamstwo należy tępić, jeśli ci to obce, to wynoś się stąd.

    kolejna projekcja

    > A ja ci odpiszę, bo, co więcej, jesteś chamem, a nie tylko zachowujesz
    > się chamsko. I gdybyś posiadał chociaż zalążek honoru, to moglibyśmy się
    > spotkać na ubitej ziemi. Po męsku.

    ty cipo nawet nie wiesz co to znaczy, idź już do tych kolesi co stoją
    pod budką z piwem na swojej wsi i nie zawracaj głowy

  • 39. Data: 2012-07-28 11:45:19
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 00:39:02 +0200, Olo napisał(a):

    > On 2012-07-26 16:19, Sylwester Zarębski wrote:
    [...]

    > ty cipo nawet nie wiesz co to znaczy, idź już do tych kolesi co stoją
    > pod budką z piwem na swojej wsi i nie zawracaj głowy

    Czyli jednak nie posiadasz honoru... W takim razie nie warto zawracać
    sobie głowy takim zerem jak ty. Reasumując, plonk trollu.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 40. Data: 2012-07-28 12:37:06
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-07-28 11:45, Sylwester Zarębski wrote:

    > [...]
    >
    > Czyli jednak nie posiadasz honoru... W takim razie nie warto zawracać
    > sobie głowy takim zerem jak ty. Reasumując, plonk trollu.

    ufff ale ty k***wa męski jesteś :>