    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jaki algorytm?
    Date: Tue, 6 Jan 2009 12:59:09 +0100

    Użytkownik "123" <1...@c...com> napisał w wiadomości
    news:gjttae$2r6$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam sie nad takim problemem: mamy zbior powiedzmy 20 cech ktorymi
    > mozemy opisac jakis przedmiot np. jesli mamy obrazki to jego cechami moga
    > byc 'widac drzewa'(1), 'widac zwierzeta'(2), 'widac morze'(3), 'widac
    > statek'(4) itd. Mamy wiec taka 20-wymiarowa przestrzen cech i kazdy
    > obrazek mozemy opisac 20-sto wymiarowym wektorem. Dla ulatwienia
    > powiedzmy, ze obrazek moze albo miec ceche (1) albo jej nie miec (0).
    >
    > Mamy tez uzytkownika i mozemy stwierdzic, ze lubi on ogladac zdjecia z
> [...]

    Zainteresuj się metodatmi UTA i ELECTRE 1S. Robiłem dokładnie to co Ty
    próbujesz zrobić na zajęciach.
    linki:
    http://www.cs.put.poznan.pl/iszczech/students.html - tu masz materiały na
    zajęcia
    http://sciaga.nauka.pl/index.php/id=index/dept=54/ca
    th=221/sc_id=13062/title=Electre_Is -
    tu masz coś podobnego do raportu z tych zajęc jaki też musiałem zrobić.

    Nie jest to kompletne rozwiązanie Twojego problemu, ale moze pomoże. Zawsze
    możesz z Panią Izą pomailować - bordzo miła kobita :)

    Pozdrawiam.

    M.