eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjaki prąd rozruchu (aku, civic ufo) › Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
    Date: Sat, 17 Dec 2016 16:14:43 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 48
    Message-ID: <o33kp4$iar$1@node1.news.atman.pl>
    References: <o2v4qb$vqu$1@node1.news.atman.pl>
    <5853ab96$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <o31m0p$2e1$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160153243.dynamic-ww-10.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1481987684 18779 95.160.153.243 (17 Dec 2016 15:14:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Dec 2016 15:14:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    In-Reply-To: <o31m0p$2e1$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595273
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.12.2016 o 22:23, yapann pisze:
    > Co do zasady.
    > Lubię i _chcę mieć szczegółową wiedzę na temat mojego auta.
    >
    >
    > - tu można skończyć wywód.
    > W tym konkretnym przypadku, kupując aku i mając deklaracje od dostawcy o
    > wszelakich parametrach - w tym o prądzie rozruchu - chcę umieć się do
    > nich jakkolwiek odnieść (a nawet jeśli już mam sie nie odnosić - to chcę
    > i lubię wiedzieć chociaż mniej-więcej dlaczego).
    >
    > Z racji kultury dyskusji spodziewałabym się aby dyskusje 'poboczne'
    > (niejednokrotnie bardzo interesujące, a czasm i rozstzygające - choć
    > niezmieeeernie rzadko :D) były prowadzone w podwątku OT (offtopic) -
    > jeśli nie odpowiadają na zadane zagadnienie, aj ak przypomnę - chciałam
    > ustalić jaki oryginalnie ten prąd jest. W specyfikacji auta nie podają,
    > może i więc nie jest to potrzebne jak sugerujecie niektórzy - a nadal
    > się zapytuję, jaki to jest prąd. Btw, jeśli miałoby to nie miec
    > znaczenia (a nie jest tak, co sami dobrze wiecie jeśli ma się pojęci
    > jakiekolwiek o prądzie) - to po co byłby podawany na akumulatorach (no
    > moze dla zmyłki, szczególnie dla tych co kupują 'im większy tym lepiej',
    > co w sumie rozumiem bo takie jest w niemałym procencie pojęcie
    > kupujących - co więcej dopompowane przez wielu sprzedawców aku -
    > sprzedaj kit (lub błędne mniemanie), że większy jest lepszy xD, bo jest
    > większy :D (prąd :>).
    >
    >
    > Prądy te wahają się w dostępnych aku między ok. 300 a 400 A - czyli
    > różnią się o rząd 30% - to nie jest mała różnica się wydaje, choć b.
    > możliwe, że nie w taki posób należy to rozpatrywać.
    > Tak czy siak - wyglądam informacji jak na wstępie. Z góry dziękuję za
    > litoścliwego poinformowanego.
    >

    To jest informacja głównie dla możliwości zastosowania danego
    akumulatora w nietypowych warunkach.
    I mówi głównie to, że obciążając taki akumulator prądem n.p. 300A nie
    spowoduje to stopienia się wewnętrznych połączeń akumulatora ani
    deformacji i uszkodzenia płyt.
    W typowym zastosowaniu w samochodzie osobowym taka informacja jest
    praktycznie bez znaczenia.


    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.12.16 21:40 re
  • 19.12.16 16:01 J.F.
  • 19.12.16 16:08 J.F.
  • 19.12.16 16:12 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: