  • Data: 2018-11-18 10:56:39
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 00:14:06 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > No nie powiedziałbym. Miałem 2 nowe akumulatory Centry w 2 różnych
    > autach. Różne modele akumulatorów i samochodów (diesel i benzyna). Oba
    > padły po zimach, które w 3mieście oznaczają 0 stopni na termometrze. Był
    > to rok i 1.5 roku eksploatacji. Chciałem tanio więc zapłaciłem 2x. W
    > przypadku jednego z tych akumulatorów korzystałem z niego przez 4 lata i
    > sprzedałem auto wraz z nim, w pełni sprawnym - była to jakaś Varta.

    Nie pisałe o Centrach tylko o najtaśzych;)
    Wolf z Allegro za 200zł 17 letni silnik 1,9jtd odpalał bez problemu w największe
    mrozu ubiegłej zimy. A auto garażu na oczy nie widziało. Fakt faktem że na Pomorzu
    zimy łagodniejse jak w Bieszczadach chociazby
    Dwa lata chyba juz ma i dalej działa bez problemu