  • Data: 2018-11-24 23:06:53
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-24 o 22:39, kk pisze:

    > No to masz drogą zabawkę. Też taką mam, ale teraz pisałem o tanim
    > samochodzie, którego opłaca się używać, któremu jednak brakuje kilku
    > drobiazgów, które to drobiazgi można uzupełnić znacznie taniej niż
    > kupując jakikolwiek nowszy samochód już je posiadający.

    Fajnie, ale nigdzie nie naniosłeś innego kontekstu niż wynika z
    dyskusji. Piszesz w odpowiedzi na _MÓJ_ post, w którym wspomniałem że
    Centry padły mi jak muchy a Varta nie. Proponujesz abym wykonał jakieś
    pomiary i zainstalował Arduino do odcinania zasilania. Gdy wyjaśniłem,
    że mam jakieś zabezpieczenia akumulatora w standardzie, to pytasz się
    ile auto pali na 100km i czy nim zaparkuję gdzieś tam.

    Czy nie uważasz, że Twój komentarz był co najmniej nie adekwatny lub
    nawet durny?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek