  • Data: 2018-11-25 18:46:47
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2018 17:14, Shrek pisze:

    > Zdrowy akumulator na ogół nie potrzebuje ładowania. A jak potrzebuje to idąc dalej
    > za twoją argumentacją należy kupić zupełnie niedziałający prostownik i naprawić
    > alternator.

    I zdrowy akumulator potrzebuje doładowania, gdy pobieramy z niego więcej prądu,
    niż dostarczamy z alternatora. Dzieje się tak np. przy jeździe na krótkich
    odcinkach z wielokrotnym uruchomianiem auta, albo gdy jeździ się autem tylko
    w niedzielę do kościoła w sąsiedniej wsi a przez resztę czasu samochód stoi
    w stodole. Wtedy prostownik z Lidla za 50 zł jak znalazł.

    > I własnie o tym pisałem - to gówno do niczego się nie nadaje, oprócz ładowania jak
    > nie jest ono potrzebne. Tylko nie wiem czemu twierdzisz, że to bardzo dobrze, że
    > do dostajesz sprzęt który do niczego nie służy.

    Jeśli pod pojęciem "do niczego" masz na myśli - "do akumulatorowych trupów",
    to się z Tobą zgodzę: do ładowania nieżywych akumulatorów lidlowski prostownik
    się nie nadaje. Do żywych akumulatorów - nawet półżywych, to "gówno" polecam
    jak najbardziej.