  • 11. Data: 2011-08-02 16:21:44
    Temat: Re: jakie kanały DVBT są dostępne w okolicy?
    Od: "firlik" <f...@n...pl>

    > talerzy... a wszystkie podstawowe prywatne polskie kanały, także tv6,
    > polsat sport za friko są tam w HD!

    Ja tez chcę! ja też chcę! Ja też chcę!

    ;-))))))))))

  • 12. Data: 2011-08-02 18:19:05
    Temat: Re: jakie kanały DVBT są dostępne w=?ISO-8859-2?Q?_okolicy=3F?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > skąd masz takie informację?
    > ze Ślęży idą wszystkie w 576i

    To była ironia ;)

    P.

  • 13. Data: 2011-08-02 23:00:46
    Od: on <o...@o...no>

    > czy to znaczy, że można np. wybrać inną wersję językową (a
    > konkretnie oryginalną) w emitowanych filmach na takim tvn czy polsacie?

    Są takie techniczne możliwości.
    Nadawcy zaczynają próby z takimi emisjami filmów. Są wtedy dwie ścieżki
    dźwiękowe polska z lektorem i oryginalna oraz napisy ekranowe.

  • 14. Data: 2011-08-09 22:42:18
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz na http://forum.emitel.pl/