  • Data: 2015-01-28 18:22:28
    Temat: Re: jakie kondziory do płyty głównej PC
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.01.2015 14:24, Ghost wrote:

    > Sprawdź jakie montuje asus.

    Naprawdę wierzysz w to, że to są "specjalne kondensatory do płyt
    głównych", tylko dlatego, że producent taki kit wciska w dataszicie? Do
    mnie do roboty od czasu do czasu wpadają różni nagabywacze próbując
    wcisnąć wspaniałe "dedykowane" podzespoły, oczywiście z odpowiednią
    wysoką ceną. Surowe spojrzenie na dane katalogowe pokazuje jednak, że na
    rynku jest dostępnych 5 takich samych elementów, połowę tańszych, ale
    bez napisu "designed especially for ...".
    Wracając do tematu: jakiekolwiek 105C, low esr będą się nadawać, byle
    tylko pasowały mechanicznie, napięciowo i pojemnościowo. W mojej płycie
    są jakieś tajwańskie z serii RLX, a przy złączu ATX kilka sztuk z serii
    KZE (według dataszitu są "ideal for automotive battery systems").

    Jakub Rakus