  • Data: 2010-10-05 18:36:37
    Temat: Re: jakość LPG
    Od: "lublex" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Mav2007" napisał
    > A to jest bardziej związane z ustawieniem ciśnienia odbijania dla danego
    > dystrybutora.

    Może czegoś nie wiem ale zawsze sądziłem, że dystrybutor odbija w momencie
    zadziałania wielozaworu w butli, a nie jak jest "ustawione ciśnienie
    odbijania danego dystrybutora". No chyba, że dystrybutor jest tak dziwnie
    ustawiony coby "odbijać" przy napełnieniu butli poniżej 80% i to sporo
    poniżej.
    Tankuję zwsze do pełna - 36 litrów */- 0,5 ciesząc się, że mam dobrze
    wyregulowaną instalację. Tylko jeden raz na Łukoil w Lublinie "weszło"
    powyżej 43 litrów do butli o pojemności nominalnej 42 litry. Ale było to
    ewidentne oszustwo wytłumaczone "awarią dystrybutora".

    pozdr
    lublex