    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jazda w UK samochodem z polski (dłużej)
    Date: Thu, 24 Jun 2010 18:50:37 +0200

    G pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy jazda w Anglii samochodem z kierownicą po lewej stronie (z Polski)
    > na dłuższą mete jest możliwa? Ja rozumiem ze tydzień dwa to można
    > wszystko, ale czy kilka miesięcy nawet rok takiej jazdy będzie do
    > zniesienia?

    Jeździłem ze dwa tyg, oczywiście dłużej tez się da, kwestia
    przyzwyczajenia. Szczególnie w mieście jest łatwiej. największym
    problemem jest wyprzedzanie większych samochodów. Oczywiście zwiększenie
    odstępu pomaga, ale jednak takie wyprzedzanie jest upierdliwe.

    > Zastanawiam się czy zabierac swoje auto ze sobą, nie wykluczam pracy
    > zarobkowej tym autem.
    >
    > Będę wdzieczny za merytoryczne odpowiedzi.

    Jak masz być dłużej i jeszcze zarabiać samochodem, poszukaj toczydła
    które nie straci na wartości przez te kilka miesięcy. Przed spzedażą
    pięknie umyj, nawoskuj, odkurz, być może wyjdziesz na zero.

    Seco