  • 51. Data: 2011-10-04 10:31:28
    Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to było ?
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 04.10.2011 12:02, KJ Siła Słów pisze:
    > Nie, ja se tylko oszacowalem Twoje IQ.

    O! Kolega też z Mensy?

    --
    Tom01

  • 52. Data: 2011-10-04 10:45:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-04 12:31, Tom01 pisze:

    > O! Kolega

    Nie tak szybko, ze mna trzeba najpierw pochodzic.

    KJ

  • 53. Data: 2011-10-04 20:48:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Malenstfo" <m...@d...dziecka.pl> wrote:

    >Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie -

    To byla wiewiorka...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 54. Data: 2011-10-04 21:58:17
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 04.10.2011 22:48, Jacot pisze:
    > To byla wiewiorka...

    No i jest kompletny scenariusz. Gość nie zachował podstawowej zasady
    którą tłucze każda szkoła bezpiecznej jazdy.

    --
    Tom01

  • 55. Data: 2011-10-13 20:06:31
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 19:27, Tom01 pisze:

    > No tak, zapomniałem o tej ewentualności. :)

    ja mysle, ze to babcia od maridera, oj ta babcia sie nie wyplaci do
    konca zycia swoich prawnukow

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 56. Data: 2011-10-14 08:26:38
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tom01 pisze:
    > No i jest kompletny scenariusz. Gość nie zachował podstawowej zasady
    > którą tłucze każda szkoła bezpiecznej jazdy.

    Mimo wszystko zabić wiewiórkę? Co na to wiewiórki?

    --
    pozdrawiam
    Piotr