  • 11. Data: 2013-01-03 17:11:15
    Temat: Re: jeszcze cos w goracym ostatnio temacie ...
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wypowiedzi wypowiedziami, a i tak wszyscy zagłosują ponownie na ryża.

    To prawda, juz sobie wyobrazam jak bedzie walil w ch.... w trzeciej kadencji, bo
    przeciez to przyzwolenie od narodu . Fotoradar co 100m :)
    Ja mysle, ze on ma juz dosyc "rzadzenia" i z checia pohulalby sobie gdzies na wysokim

    stanowisku w parlamencie EU, dlatego odpierdala takie numery. Gdy wygra kolejne
    wybory
    w PL to chyba padnie ze smiechu :)

    sz.

  • 12. Data: 2013-01-03 18:50:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szufla" napisał w wiadomości
> [...]
    >Ja mysle, ze on ma juz dosyc "rzadzenia" i z checia pohulalby sobie
    >gdzies na wysokim stanowisku w parlamencie EU, dlatego odpierdala

    Mozliwe. Kasa wieksza, a odpowiedzialnosc zadna :-)

    >Gdy wygra kolejne wybory w PL to chyba padnie ze smiechu :)

    Moze wygrac. Ciagle nie widac kogos, kto mialby mu zaszkodzic.
    Tylko pare % mniej, i moze do koalicji zabraknac ...

    J.

  • 13. Data: 2013-01-03 21:03:33
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > A widzisz alternatywę?

    "Zło do triumfu potrzebuje tylko tego, by dobrzy ludzie nic nie robili"

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=YX6eoRTaoUc

    --
    Krzysiek