  • 11. Data: 2009-08-07 20:51:24
    Temat: Re: kalibracja predkosci po zmianie zebatek
    Od: n...@s...com

    On Fri, 07 Aug 2009 19:20:14 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Chyba raczej z walka zdawczego skrzyni biegow lub zebatki przedniej.

    Co nie zmienia faktu ze wydaje mi sie to byc dosc durnowate.

    pozdr
    newrom
    PS. paka dotarla, dzieki :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2009-08-08 08:00:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Co nie zmienia faktu ze wydaje mi sie to byc dosc durnowate.

    Ale bo poniewaz co ? Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej
    linki to grzech ?

    > PS. paka dotarla, dzieki :)

    No i git :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-08-08 11:59:47
    Od: n...@s...com

    On Sat, 08 Aug 2009 10:00:05 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Ale bo poniewaz co ?

    Bo jednoczesnie idzie sie walic prostoty zmiany przelozen, niby sie da
    ale trzeba wprowadzac korekty. W dodatku albo wzrasta komplikacja albo
    niedokladnosc, bo przecie tylne kolo sie duzo bardziej slizga niz
    przednie. Oczywiscie stopien uslizgu jest rozny dla roznych predkosci
    (w tym ich zmian).

    >Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej
    >linki to grzech ?

    Slimaka moznaby chyba zastapic magnesem, kontaktronem i modulem wifi
    jesli oczywiscie kabelek mialby szpecic.

    >No i git :)

    Wcale nie, teraz musze isc do garazu a niechcemisie ;)

    pozdr
    newrom

  • 14. Data: 2009-08-08 14:45:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    wrote:

    > Ale bo poniewaz co ? Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej
    > linki to grzech ?

    W dzisiejszych czasach linka niepotrzebna, a mały kabelek można
    ładnie ukryć. Bądźmy szczerzy: jakiś misio uznał, że pół metra
    kabelka więcej kosztuje pewnie coś około jednego eurocenta i
    można tego eurocenta zaoszczędzić.

    r.
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com