  • Data: 2019-01-21 18:29:51
    Temat: Re: kamera rejestrator
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-21 o 15:10, p...@g...com pisze:
    > -- Byłem w takiej sytuacji, do tego nie jest potrzebny GPS. Przypominasz sobie o
    której to mniej więcej było i przewijasz pliki na podglądzie.

    > mi jest wygodniej przesunac suwakiem na odpowiednia pozycje w google maps
    >
    > --Ale czy jakbyś nie miał GPS w rejestratorze, to byłaby klapa? Spadek
    > prędkości i tak widać na nagraniu, a wskazania prędkości z GPS są
    > wyświetlane z pewnym opóźnieniem.
    >
    > strefa 30 czyli zszedlem z 30 km/h do 12 co bardzo ladnie widac na nagraniu

    Wczoraj był program z Emilem, jak facetowi wlepiono mandat na podstawie
    filmiku z YT, gdzie była nałożona na obraz prędkość z GPS. I na tej
    podstawie niby mandat został wystawiono,. No to Emil nałożył sobie takie
    dane na filmik, jak jedzie za radiowozem, który przyspiesza i jedzie
    ponad 100 w terenie zabudowanym. Na oko widać że to ściema...
    A tak naprawdę, to nikt nie patrzy na te napisiki na ekranie kamery, bo
    tak naprawdę to biegły - w razie sporów - ocenia prędkość. A w ogóle to
    sąd może nie dopuścić jako dowód takiego nagrania (jak będzie szedł po
    bandzie, ale dziś takie sądy są...).
    T.