  • 1. Data: 2019-01-15 16:29:33
    Temat: kamera rejestrator
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Witam,

    Ktora kamera/rejestr. jest lepsza?:

    1. Kamera samochodowa Viofo A119 PRO (lub bez PRO)
    https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodow
    a-viofo-a119-pro

    2. Kamera samochodowa 1GWH
    https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodow
    a-viofo-g1wh

    --
    Pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2019-01-15 17:26:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najlepsza jest taka za trzy-cztery dychy.

  • 3. Data: 2019-01-15 20:05:52
    Temat: Re: kamera rejestrator
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Najlepsza jest taka za trzy-cztery dychy.

    ni chu chu

  • 4. Data: 2019-01-15 20:21:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie masz takiego to sie nie znasz.

  • 5. Data: 2019-01-15 20:24:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-15 17:26, Zenek Kapelinder wrote:
    > Najlepsza jest taka za trzy-cztery dychy.

    Co w niej najlepszego oprócz ceny?

  • 6. Data: 2019-01-15 21:04:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ze dziala. Tak wiem. Zaraz jakis mlotek napisze ze jak samochjod jadacy z drugiej
    strony urwie lusterko to sie nie da numerow odczytac. W takiej sytyuacji jak ktos nie
    ma kamerki ktora nagrala moment urwania lusterka to zadna kamerka drozsza niz moja
    nic mu nie da.

  • 7. Data: 2019-01-15 22:39:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-15 21:04, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    ma kamerki ktora nagrala moment urwania lusterka to zadna kamerka drozsza niz moja

    No to właśnie, twoja kamerka nie działa a inna może działać.

  • 8. Data: 2019-01-15 23:02:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ze dziala. Tak wiem. Zaraz jakis mlotek napisze
    a jeśli ten "młotek" jest lekarzem, profesorem, dawcą krwi, i ma swoje
    zdanie to nie zasługuje na odrobinę szacunku? Co Ci się ostatnio stało?
    Bo kiedyś tak nie reagowałeś.
    Dzisiaj facet dostał kamorem w szybę od ciężarówki jadącej z
    naprzeciwka. na dobrej kamerze "widać" numery rejestracyjne, a on
    zawrócił i gonił. To samo z lusterkiem. to słychać jak przy różnicy 100
    km/h urywa się lusterko. Po za tym wszsytkim, sąd może film z kamery
    "wziąć" jako dowód w sprawie, albo odrzucić. Ja bym tam wolał nie
    przychodzić z filmem przypominającym gry na zx spectrum.
    Niemniej jednak niema zamiaru obrażać nabywców kamer za39.99zł.

    ToMasz

  • 9. Data: 2019-01-15 23:03:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz kamerke ktora patrzy na lusterka?

  • 10. Data: 2019-01-15 23:03:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.01.2019 o 16:29, Twardy pisze:
    > Witam,
    >
    > Ktora kamera/rejestr. jest lepsza?:
    >
    > 1. Kamera samochodowa Viofo A119 PRO (lub bez PRO)
> [...]
    głosuje (na podstwie materiałów na YT) ze ta pierwsza jest lepsza. ale
    trochę, a ok 3 razy droższa. spróbuj sam znaleźć filmiki nagrane nocą,
    bo w ciągu dnia różnice są trudno dostrzegalne

    ToMasz