  • Data: 2014-08-25 23:50:52
    Temat: Re: kamizelki odblaskowe obowiązkowe dla pieszych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Aug 2014, Feliks54 wrote:

> [...]
    a-brak-odblasku-31-sierpnia-wchodzi-ustawa

    > No to najpierw sprawdź KW i podaj artykuł/paragraf,

    Przecież sprawdziłem.
    Sądzisz, że wiedząc iż co najmniej kilku obecnych zapoluje "na tę
    okoliczność" odsyłałbym do KW?
    Pisać "z głowy czyli z niczego" mi się zdarza, ale wprost powołać
    się na akt bez sprawdzenia zazwyczaj się boję
    :>

    > zamiast podawać jakiś durnowaty link.

    Link jest bardzo dobry :>
    (bo mam nadzieję linka do 97 KW nie potrzebujesz, żeby samemu sprawdzić?)

    pzdr, Gotfryd