  • Data: 2010-09-08 23:38:43
    Temat: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Mnie zastanawia jedno - Sławek pisał o znacznym pogorszeniu pracy w
    > zakresie 1800 a 2700 obr/min. No ok. Tyle, że diesle mają z reguły
    > najwyższy moment w okolicach tych 2000 obr/min - czym producenci
    > najczęściej się chwalą podając konkretną wartość
    > _przy_konkretnych_obrotach_.

    I tak było.
    Przy 1900 po poprawkach ma dużo mniej niż podawali w specyfikacji (ponoć
    podawali, bo ja takich danych nie kojarzę osobiście).
    Mnie po prostu auto pasowało, właśnie dlatego że na niskich obrotach
    jeździło lepiej niż Bravo 1.9 JTD.

    > W tym przypadku coś się musiało zmienić i może to być podstawą do
    > dochodzenia swoich racji. Dlatego - Cavallino - czekamy na wykresy przed
    > modyfikacją i po.

    Przecież podawałem linki do stosownego forum.
    Powtórzę:
    http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=4650&s
    id=880a897b032877992349041ef0a62fe9&start=180

    Wykres wyglądający mi na taki po wgraniu nowego softu jest tu:
    http://strefatuningu.pl/hamownia/w2.jpg