  • Data: 2016-10-20 20:59:11
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-20 o 00:08, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Zapewne tak jak dotychczas, beda kupowac przeglad za 50zł.

    Jak to się kupuje przegląd za 50 zł?
    Ja płacę do roku coś bliżej stówy za przegląd.

    > Tez uwazam, ze oslepianie swiatłami to bardzo niebezpieczna sprawa.
    > A jednak policja w tym kierunku nic nie robi.
    > Dziwne, prawda?

    Policja robi tyle co robi. Jeżeli stoi policjant z lizakiem i wybiera
    sobie ze sznura aut to, które zatrzyma do kontroli, to chętniej zatrzyma
    takie, z oślepiającymi światłami, bo zawsze mu łatwiej delikwenta
    przyskrzynić, szczególnie jeśli przy kontroli coś jeszcze wyjdzie - np.
    brak przeglądu...