  • 1. Data: 2010-12-06 20:31:03
    Temat: klopot z zxrkiem
    Od: darek1974zxr <daro7423@_NOSPAM_onet.eu>

    witam wszystkich mam problem mam akumlator nowy ale rozrusznik mi nie
    kreci a na dodatek po przekreceniu stacyjki wygaszają się kontrolki
    przekażnik rozróchu tez jest nowy pomocy co moze byc grane

  • 2. Data: 2010-12-06 20:44:26
    Temat: Re: klopot z zxrkiem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-06 21:31, darek1974zxr pisze:
    > witam wszystkich mam problem mam akumlator nowy ale rozrusznik mi nie
    > kreci a na dodatek po przekreceniu stacyjki wygaszają się kontrolki

    Klemy sobie dokrec porzadnie

    > przekażnik rozróchu

    Ooo... Takiego cudaka to jeszcze nie widzialem !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-12-07 14:43:26
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

> [...]
    > kreci a na dodatek po przekreceniu stacyjki wygaszają się kontrolki
    > przekażnik rozróchu tez jest nowy pomocy co moze byc grane

    Sprawdź kable od aku i rozrusznika, wszystkie bezpieczniki w
    szczególności główny.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 4. Data: 2010-12-07 19:10:40
    Od: darek1974zxr <daro7423@_NOSPAM_onet.eu>

    []v[]artecnapisal

    > Sprawdź kable od aku i rozrusznika, wszystkie bezpieczniki w
    > szczególności główny.

    sprawdzałem wszystko kable bespieczniki przekażnik kupiłem nowy akumlator
    wyciagłem z yamahy r6 mojej i nic kurcze może masy niema ale to dziwne bo
    on krenił i nagle bach i nic tylko jak stacyjke przekrece to kontrolki
    świeca a potem powoli przygasaja az po czasie gasną

  • 5. Data: 2010-12-07 19:13:36
    Od: darek1974zxr <daro7423@_NOSPAM_onet.eu>

    []v[]artecnapisal