eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklekobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :) › Re: kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)
    From: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)
    Date: Tue, 11 Oct 2011 11:19:38 +0200

    W dniu 2011-10-11 10:43, Roger from Cracow pisze:

    > Ogólnie Suzuki GS500 - ktoś komu ufam z jego doświadczeniem mi go już
    > odradzał zdecydowanie.

    W celu pobudzenia wątku zapytam: a czemuż to kolega z takim zapałem
    odradzał GS500?

    W Twojej grupie cenowej nie powinno się z góry odrzucać niczego. Jeśli
    wśród paciaków Kawasaki i Hondy trafisz na zadbanego Suzuki - to nie
    weźmiesz, bo koledze się nie podoba?

    GS 500 może ma jakieś wady (przez 7 tys km nie odkryłem żadnych), ale z
    pewnością nie są one dyskwalifikujące. Świeży kierowca będzie zachwycony
    każdym jednośladem.