  • 1. Data: 2011-10-11 08:43:02
    Temat: kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Jak w temacie drodzy koledzy. To nie o mnie ja tylko chciałem pomóc w zakupie.
    Budżet niestety mały. To ma być pierwszy motor, świeżo po prawku. Motor na
    jeden sezon do nauki. A z kobietą jak to z kobietą motor ma był ładny, pewnie
    podkreślać kolor oczu i pasować do torebki ;)
    Wiadomo najlepsze byłoby 250cm ale nima za bardzo...

    A zatem kasa max 3500 - 4000 :( Wiadomo łatwo sie prowadzi, dobrze skręca,
    nie waży 200kg, można dostać przy tym wzroście nogami do ziemi...

    Typy:

    Honda CB500
    http://moto.allegro.pl/honda-cb-500-czarna-96r-i1866
    875881.html

    Kawa ER 5
    http://moto.allegro.pl/kawasaki-er-5-i1845972644.htm

    Kawa GPZ 500
    http://moto.allegro.pl/gpz-500-kawasaki-i1861197633.
    html

    Yamaha XJ 600
    http://otomoto.pl/yamaha-xj-xj-600-er-cb-gs-fazer-M2
    844827.html

    Ogólnie Suzuki GS500 - ktoś komu ufam z jego doświadczeniem mi go już
    odradzał zdecydowanie.

    Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?
    Motor ma zachęcić a nie zniechęcić. Po roku będzie przesiadka na nowszy.

    Pozdrawiam
    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2011-10-11 09:14:45
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    No to moze jeszcze CB 400? Mozna tanio kupic, wymienic oleum, filtry,
    ew. naped i smigac.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 3. Data: 2011-10-11 09:19:38
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 10:43, Roger from Cracow pisze:

    > Ogólnie Suzuki GS500 - ktoś komu ufam z jego doświadczeniem mi go już
    > odradzał zdecydowanie.

    W celu pobudzenia wątku zapytam: a czemuż to kolega z takim zapałem
    odradzał GS500?

    W Twojej grupie cenowej nie powinno się z góry odrzucać niczego. Jeśli
    wśród paciaków Kawasaki i Hondy trafisz na zadbanego Suzuki - to nie
    weźmiesz, bo koledze się nie podoba?

    GS 500 może ma jakieś wady (przez 7 tys km nie odkryłem żadnych), ale z
    pewnością nie są one dyskwalifikujące. Świeży kierowca będzie zachwycony
    każdym jednośladem.

  • 4. Data: 2011-10-11 09:36:02
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-10-11 10:43, Roger from Cracow pisze:
    <ciach>

    > Typy:
    >
    > Honda CB500

    W tym budżecie może być ciężko o dobrą sztukę, poza tym chyba same
    zalety, lecz nieco wyższa od ER5 i GS500, co może przeszkadzać.

    > Kawa ER 5
    > http://moto.allegro.pl/kawasaki-er-5-i1845972644.htm

    Niska, subiektywnie bardzo ładna- chyba najlepszy wybór z
    zaproponowanych, tyle że budżet mały.

    > Kawa GPZ 500
    > http://moto.allegro.pl/gpz-500-kawasaki-i1861197633.
    html

    Kawa ma troche plastiku, do tego jest dość podatna na parkingówki (nie
    wiem jak to określić ale na niczym tyle razy głupio nie zaliczyłem gleby
    co na gpz- cie, kumpel- też były posiadacz gpz- podobnie). IMO niema
    sensu, ciągle trzeba będzie zmieniać kierunki, klamki i lusterka. A to
    się nie kalkuluje. ;)

    > Yamaha XJ 600
    > http://otomoto.pl/yamaha-xj-xj-600-er-cb-gs-fazer-M2
    844827.html

    Mimo mocy to duży kawał motocykla. I ciężki. Moim zdaniem stanowczo odpada.

    > Ogólnie Suzuki GS500 - ktoś komu ufam z jego doświadczeniem mi go już
    > odradzał zdecydowanie.

    A ja bym mimo wszystko postawił go na 2 miejscu, za ER5. Ze względu na
    prostotę budowy, niskie ceny i nie za wysokie siodełko. Na jeden sezon w
    sam raz.

    > Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?
    > Motor ma zachęcić a nie zniechęcić. Po roku będzie przesiadka na nowszy.

    Lekkie, z niską kanapą i odporne na drobne gleby (stąd neked). Pisze to
    z praktyki wiosennych poszukiwań pierwszego motocykla dla znajomej
    (szczupła, wzrost powyżej 175cm). Oglądaliśmy wszystkie z wymienionych,
    do wszystkich sie przymierzała i najwygodniej jej było na xj600 oraz
    cb500, ale ona akurat szukała wyższego moto, z racji wzrostu.
    Ostatecznie stanęło na cb500 z racji mniejszej wagi od xj-ty.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 5. Data: 2011-10-11 09:37:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > W celu pobudzenia wątku zapytam: a czemuż to kolega z takim zapałem
    > odradzał GS500?

    Bo to nie jest motocykl. Tak z grubsza.

    > W Twojej grupie cenowej nie powinno się z góry odrzucać niczego. Jeśli
    > wśród paciaków Kawasaki i Hondy trafisz na zadbanego Suzuki - to nie
    > weźmiesz, bo koledze się nie podoba?

    No, lepszy jest tylko paciak od Yamahy, z niebieskimi zaciskami.

    > GS 500 może ma jakieś wady (przez 7 tys km nie odkryłem żadnych), ale z
    > pewnością nie są one dyskwalifikujące. Świeży kierowca będzie zachwycony
    > każdym jednośladem.

    No wlasnie, swiezy kierowca jest zachwycony GS500. Daj komus kto od lat
    na tym nie siedzial albo i w ogole i jezdzi motocyklem to zobaczysz co
    Ci powie.

    Moj pierwszy powazny motocykl to byl ZZR 1200 i jak juz go mialem i
    wsiadlem na GS-a to poczulem sie jak na na jakiejs Jawie czy MZ, czyli
    zamiast hamulcow spowalniacze a zawieszenia - resory. Nie wiem czym tu jest
    sie zachwycac albo czego sie na tym uczyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-10-11 09:50:55
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-11 11:14, KLOSZ pisze:
    > No to moze jeszcze CB 400? Mozna tanio kupic, wymienic oleum, filtry,
    > ew. naped i smigac.

    jesli juz to CB 1

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2011-10-11 09:56:56
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-11 11:19, Marcin N pisze:

    > GS 500 może ma jakieś wady (przez 7 tys km nie odkryłem żadnych), ale z
    > pewnością nie są one dyskwalifikujące. Świeży kierowca będzie zachwycony
    > każdym jednośladem.

    Akurat GS 500 z powyzszych jest najgorszym wyborem...
    Ja bym szukal jednak cb1 (cb400) - 4 rzedowa - nie do zajezdzenia
    naprawde dobrze ciagnacy silniczek :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2011-10-11 10:46:42
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Norbi napisał(a):
    > Ja bym szukal jednak cb1 (cb400) - 4 rzedowa - nie do zajezdzenia
    > naprawde dobrze ciagnacy silniczek :)

    Tylko malo ich, a jak sa to troche sie cenia, albo zlomy. No i to sie
    zaaaajebiscie wysoko kreci, moze moca nie zabije, ale czy to dobyy motur
    na pierszy? No i najwazniejsze: czy kobiecie sie bedzie podobal ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2011-10-11 10:53:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):

    a jeszcze jeden motur mi przyszedl do glowy: najmniejszy bandit 400, dla
    mnie bomba motocykl, tylko tez ich nie za wiele. Mozna je wyrwac za
    fajna kase, ale trzeba uwazac zeby to mina nie byla. Poreczny, hamuje,
    fajnie zawieszony i jak trzeba to zaaadupcza.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2011-10-11 11:00:31