    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: kolejna chińska myśl techniczna
    Date: Tue, 17 Mar 2015 19:58:30 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Ale jak sie zgadza ? 3000mA mialo byc, a jest 1000 albo i mniej.
    > Jak ktos kupuje do latarki i chce w nocy swiecic, to roznica moze
    > byc istotna.

    Zgadza się, że działa. Bo świeci. I że tanie.

    > No owszem. Dawniej mogloby mnie bulwersowac ze kupilem 3000
    > a dostalem 2000. Dzis sie spodziewam ze dostane najwyzej 2000,
    > wiec jak tyle dostane, to pozytyw. Ale tu dostaje 1000 czy mniej.

    Niekiedy to 1000 zamiast 3000 może być zaletą. Kieyś Duracel wydał
    kupę kasy na promocję takich i podobnych chińskich akumulatorków.
    Człowiek patrzył na tego króliczka napierniczającego jak głupi w te
    durne dzwoneczki, i jak pomyślał, że on tak może jeszcze przez trzy
    godziny, to sobie po cichu myślał "kurcze trzeba się rozejrzeć za
    jakinś chińskim akumulatorkiem, który pozwoli powiedzieć: teraz synku
    bateryjki trzeba włożyć do profesjonalnej ładowarki, a króliczek
    pójdzie spać".

    > Co dodatkowo bulwersuje ... to przeciez taka podrobka wymaga pracy
    > i maszyn. A takie ogniwo nie kosztuje az tak wiele. Oplaca im sie
    > tak oszukiwac ? Najwyrazniej oplaca...

    Specjalnie tak robią, cwaniacy. Żebyśmy mogli tu w Europie pogadać
    sobie o miskach ryżu. Oszuści pieprzeni!

    > Choc tak prawde mowiac ... co ja jeszcze mam na R20 ... chyba nic ...

    Ja to w ogóle już mało co mam na baterie lub akumulatory. W sensie
    standardowych paluchów, a nie wbudowanych. Kiedyś były nawet komórki,
    do których w awaryjnej sytuacji dało się wetknąć dwa paluszki z kiosku.

    --
    Jarek