  • 161. Data: 2011-05-25 10:53:35
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:1w54zqa0njdiy.dlg@myjk.org...
    > Wed, 25 May 2011 10:35:38 +0200, Cavallino

    > Zgodnie z Art.4. i znając Art. 24.7.3. nie musi.

    Musi.

  • 162. Data: 2011-05-25 10:54:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 10:09:01 +0200 osobnik zwany Arek wystukał:

    > "Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają
    > prawo liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów
    > ruchu drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego
    > ich zachowania."

    w warunkach jazdy po naszych drogach takie okoliczności zachodzą ciągle.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2011-05-25 10:54:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Skoro nikogo nie było to kogo wyprzedzał motocykl?

    LOL !!!!
    Czytaj na co odpowiadasz, a zwłaszcza co sam wcześniej napisałeś.

  • 164. Data: 2011-05-25 10:56:32
    Od: Janusz <j...@w...pl>

    > Nie wolno wyprzedzać sygnalizującego zamiar skrętu w lewo z lewej
    > strony!

    W zasadzie nie wolno, ale jak się bardzo chce, to można.
    Tak mówi przysłowie naszych sąsiadów.

    A jak się dzieje, kiedy obaj kierowcy łamią przepisy?
    Oczywiście po uważaniu, czyli rozstają się w pokoju,
    jeśli kontakt był niegroźny. Tu była tragedia, śmierć,
    nie udało się. Czy samochód sygnalizował zamiar skrętu?
    Czy motocyklista świadomie zaryzykował? Nie ustalimy winnego
    drogą dyskusji.

    Zjeżdżałem jak co dzień rano z Moreny w Gdańsku w Jaśkową
    Dolinę, a tu trochę większy korek się utworzył, na jezdni
    podzielonej podwójną ciągłą. Przede mną stojąc jechał bezwłosy
    na bmw, a za mną rowerzysta. Korek znieruchomiał na pół minuty
    i wtedy obaj nie wytrzymali. Rowerzysta ruszył wcześniej zjeżdżając
    za podwójną ciągłą i mając z górki osiągnął jakieś 20 na godzinę
    w momencie styku. A zetknął się z nmw, który gwałtownie skręcił
    w lewo, z zamiarem zawrócenia, bo mu się dłużyło w korku.
    Kierowca bmw patrzył tylko przed siebie, na przeciwny pas,
    bo nie przypuszczał, że ktoś go tu zechce wyprzedzić.
    No i bum. Rowerzysta spadł, a bmw się zatrzymał. Coś do siebie
    krótko rzekli i każdy pojechał dalej, w swoją stronę.
    Jeden z otartym kolanem, drugi z wgnieceniem na masce.
    Samo życie, można powiedzieć.

    Jan

  • 165. Data: 2011-05-25 10:56:46
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Konrad L wrote:

    > A motor nawet nie roztrzaskany...
    > Czyzby swoim cialem tak pogniótł golfa?

    Nie widac lewej strony motocykla.
    IMO prawie sie zmiescil, ale przejechal bokiem o rog golfa.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 166. Data: 2011-05-25 10:58:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 02:39, Filip KK pisze:

    > Za kolegą powtórzę: Zachowaj swój debilizm dla siebie i nie wprowadzaj
    > ludzi w błąd.

    Ja przeżyłem coś podobnego.
    Wyprzedzałem 4 tiry i 3 wymyślił sobie że wyprzedzi jadącego przed nim
    jeszcze jednego tira, włączył kierunek i wjechał na mnie...
    Jak myślisz kto był winny?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 167. Data: 2011-05-25 11:00:39
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Jest oczywiście też szansa, że manewr zaczął jako drugi, ale IMO
    > niewielka.

    Przesłuchanie świadków da więcej światła, tak czy siak nie ma co
    deliberować, bo i tak kierowca motocykla poniósł największą karę ...

  • 168. Data: 2011-05-25 11:04:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-25 10:54, masti pisze:
    (...)

    > w warunkach jazdy po naszych drogach takie okoliczności zachodzą ciągle.

    Żaden sąd się nie zgodzi z taką argumentacją - sprowadzanie zasady
    "ograniczonego zaufania" do zasady "nieograniczonego braku zaufania"
    prowadzi do absurdu w postaci paraliżu ruchu.

  • 169. Data: 2011-05-25 11:06:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:19:57 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    html?i=2

    > Piłeś?

    zawsze piszesz nawalony?
    to jak z tą oceną ze zdjęcia?

  • 170. Data: 2011-05-25 11:07:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 09:04:42 +0200 osobnik zwany Marcin
    Stankiewicz wystukał:

    > Których jest ile ? 50% ogółu ? 60% ? :\

    nie mam statystyk, ale zawsze najbardziej rzuca sie w oczy idiota