  • 1. Data: 2011-05-24 20:42:48
    Temat: kolejny dawca
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,9640968,2
    9_latek_zginal_na_motocyklu.html

    jednego głupa mniej

    w tym miejscu jest 40km/h i skrzyżowanie -> ile musiał jechać że tak się
    wbił w golfa?

    --
    ---
    a.u.

  • 2. Data: 2011-05-24 20:59:57
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 20:42:48 +0200 osobnik zwany Adam U.
    wystukał:

> [...]
    u.html

    > jednego głupa mniej
    >
    > w tym miejscu jest 40km/h i skrzyżowanie -> ile musiał jechać że tak się

    "wyprzedzał trzy samochody naraz. Gdy okazało się, że jeden z nich skręca
    w lewo"

    a teraz powiedz czy on najpierw wyprzedzał czy golf skręcał?
    Jak już to ustalisz, nie z gównianego artykułu, to pogadamy.
    Lubisz oglądać krwawe mięsko, prawda?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-05-24 21:04:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 20:42, Adam U. pisze:
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,9640968,2
    9_latek_zginal_na_motocyklu.html

    > jednego głupa mniej

    Będzie kolejna krucjata?

    > w tym miejscu jest 40km/h i skrzyżowanie -> ile musiał jechać że tak się
    > wbił w golfa?

    Daj spokój - jak zginął i jechał zbyt szybko (co widać po golfie) to
    często marny z niego dawca. Organy po takich przeciążeniach nie
    przetrwają w formie akceptowalnej do przeszczepu.

  • 4. Data: 2011-05-24 21:21:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.05.2011 masti <g...@t...hell> napisał/a:
> [...]
    >
    > a teraz powiedz czy on najpierw wyprzedzał czy golf skręcał?
    > Jak już to ustalisz, nie z gównianego artykułu, to pogadamy.

    A to wolno wyprzedzać na skrzyżowaniu?
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2011-05-24 21:21:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 20:59, masti pisze:
> [...]
    >
    > a teraz powiedz czy on najpierw wyprzedzał czy golf skręcał?
    > Jak już to ustalisz, nie z gównianego artykułu, to pogadamy.

    Masti, o czym chciałeś tak naprawdę napisać? Mamy 40km/h,
    skrzyżowanie i wyprzedzającego motocyklistę, który łamie
    kilka przepisów po kolei - kogo chcesz bronić?
    Chcesz bronić głupoty ludzkiej?

    > Lubisz oglądać krwawe mięsko, prawda?

    Przestań opowiadać głodne kawałki - wypadek podobny jak mojego
    znajomego, który opisywałem. Jechaliśmy grupką kilku motocykli
    (nie pamiętam - z 5-6, on młody motorman jechał chyba ostatni).
    Gość w samochodzie sygnalizował skręt w lewo, my grzecznie
    zwolniliśmy i czekaliśmy - nagle z tyłu widać światło
    i ryk silnika. Nawet machałem - gość odbił się od lewej
    strony samochodu i trafił w płot po drugiej stronie.
    100% winy po stronie kierowcy motocykla. Skrzyżowanie,
    ograniczenie 50km/h - strefa.

  • 6. Data: 2011-05-24 21:26:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-24 21:21, Artur Maśląg pisze:
    Jechaliśmy grupką kilku motocykli
    > (nie pamiętam - z 5-6, on młody motorman jechał chyba ostatni).
    Jako bardziej doświadczony motorman powinieneś wiedzieć ze zielonych w
    grupie nie daje się na koniec. Dla Was może tempo jest normalne, dla
    zielonego - niekoniecznie - ambicja będzie mu kazać gonić a stąd do
    problemu niedaleko. jak juz jesteście tak mili, że bierzecie do grupy
    niedoświadczonego to trzymajcie go raczej blisko czoła grupy - tempo
    podróży raczej spadnie ale obserwując jego poczynania na drodze z tyłu
    możecie mu sporo pomóc. Sorki za OT.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2011-05-24 21:37:14
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Qlfon wrote:
> [...]
    > niedoświadczonego to trzymajcie go raczej blisko czoła grupy - tempo
    > podróży raczej spadnie ale obserwując jego poczynania na drodze z tyłu

    Ale wiesz, że takie argumentowanie brzmi podobnie idiotycznie, jak:
    "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie"?

    jarek d.

  • 8. Data: 2011-05-24 21:41:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A to wolno wyprzedzać na skrzyżowaniu?
    To nie zmienia faktu, że skręcający w lewo ma BEZWZGLĘDNY obowiązek upewnić
    się, że nie spowoduje zagrożenia w ruchu.
    Sam kiedyś przeżyłem coś podobnego z tą różnicą, że kierowałem samochodem.
    ZA skrzyżowaniem na przerywanej zacząłem wyprzedzać wolno jadące obok siebie
    trzy samochody, gdy w pewnym momencie pierwszy postanowił odbić w kierunku
    stacji znajdującej się po lewej stronie drogi. Nie życzę nikomu takich
    wrażeń, jakie miałem w tamtej sytuacji. Zjechałem na stację za delikwentem i
    zapytałem w żołnierskich słowach o czym myślał.
    Okazało się, że na zderzaku miał ( ! ) "Patrz w lusterka. Motocykle są
    wszędzie"
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 9. Data: 2011-05-24 21:43:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 21:21:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

> [...]
    > wyprzedzającego motocyklistę, który łamie kilka przepisów po kolei -
    > kogo chcesz bronić? Chcesz bronić głupoty ludzkiej?

    nie chcę bronić głupoty. Chcę tylko równowagi.

    > Przestań opowiadać głodne kawałki

    widziałeś rodzićów prowadzących 4 letnie dzieci na miejsce jatki drogowej
    o 3 w nocy? bo ja tak. I tu szcun dla kapitana z drogówki bo zanim
    zdążyłem zareagować zjebał tatusia do gleby

  • 10. Data: 2011-05-24 21:44:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 21:37:14 +0200 osobnik zwany jarek d.
    wystukał:

    > Ale wiesz, że takie argumentowanie brzmi podobnie idiotycznie, jak:
    > "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie"?

    ile rzy jechałeś w grupie motocykli? Bo Qlfon ma rację. Na końcu jedzie
    *najbardziej* nie *najmniej* doświadczony.