  • 181. Data: 2011-05-25 11:24:11
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 11:04:08 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Żaden sąd się nie zgodzi z taką argumentacją - sprowadzanie zasady
    > "ograniczonego zaufania" do zasady "nieograniczonego braku zaufania"
    > prowadzi do absurdu w postaci paraliżu ruchu.

    tu nie chodzi o sąd. Tu chodzi o przeżycie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 182. Data: 2011-05-25 11:26:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 11:11:52 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Manewr wyprzedzania w tym miejscu był zakazany bezwarunkowo.

    był. Manewr skrętu jeśli już się było wyprzedzanym też.
    a jak było naprawdę to możemy sobie tylko podywagować.

  • 183. Data: 2011-05-25 11:30:36
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > kiedyś szczęście Ci się wyczerpie.

    Raczej temu który się w niego właduje.

    wit

  • 184. Data: 2011-05-25 11:33:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście że ma, bo nie da się zmienić kierunku, nie zmieniając
    > wcześniej pasa.

    Mylisz się i to podwójnie. Po pierwsze można (bywają pasy ruchu zmieniające
    kierunek -- jedziesz takim pasem i zmieniasz kierunek). Po drugie pomyliłeś
    "poziomy abstrakcji". Zmiana pasa i skręt w lewo na skrzyżowaniu to jest jeden
    poziom, opisywany różnymi artykułami. To nie jest tak że jeden manewr jest
    elementem drugiego.

    pzdr
    \SK

  • 185. Data: 2011-05-25 11:34:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Wednesday, May 25, 2011, 11:26:19 AM, you wrote:

    [...]

    > był. Manewr skrętu jeśli już się było wyprzedzanym też.
    > a jak było naprawdę to możemy sobie tylko podywagować.

    Nie można być wyprzedzanym z lewej, na skrzyżowaniu, podczas skrętu w
    lewo. Nie da się zakazać manewru z powodu, że ktoś inny, łamiąc cały
    szereg przepisów, robi coś zakazanego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 186. Data: 2011-05-25 11:35:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 11:34:11 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

> [...]
    >
    > Nie można być wyprzedzanym z lewej, na skrzyżowaniu, podczas skrętu w
    > lewo. Nie da się zakazać manewru z powodu, że ktoś inny, łamiąc cały

    oczywiście, że można. Twierdzisz, że świadomie zabijesz kogoś tylko
    dlatego, że złamał jakiś przepis?

  • 187. Data: 2011-05-25 11:35:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.05.2011 11:30, wit pisze:

    > Raczej temu który się w niego właduje.

    Chyba że to będzie np. TIR ;->

  • 188. Data: 2011-05-25 11:35:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Wednesday, May 25, 2011, 11:24:11 AM, you wrote:

    > tu nie chodzi o sąd. Tu chodzi o przeżycie.

    Chodzi o rozsądek. Do zastosowania zasady ograniczonego zaufania muszą
    wystąpić _wcześniejsze_ okoliczności znoszące prawo do oczekiwania
    przestrzegania przepisów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 189. Data: 2011-05-25 11:35:44
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    The_EaGle wrote:

    > Zmieniał pas? TAk

    Nie. Wykonywał manewr skrętu w lewo. To jest ten sam "poziom abstrakcji" co
    zmiana pasa.

    > Upewnił się że nic nim nie jedzie? NIE

    Nie miał obowiązku.

    > Wymusił pierwszeństwo ? TAK

    Motocyklista? A i owszem i niestety ze śmiertelnym skutkiem dla siebie samego.

    > Koniec tematu.

    tak.

    pzdr
    \SK

  • 190. Data: 2011-05-25 11:35:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 09:30:36 +0000 osobnik zwany wit wystukał:

    to zależy czy trafi rowerzyste czy TIRa