  • 231. Data: 2011-05-25 12:45:40
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello The_EaGle,

    > Tak samo jak manewr zmiany pasa ruchu

    Mowa jest o zmianie kierunku ruchu na skrzyżowaniu a nie o zmianie
    pasa poza nim.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 232. Data: 2011-05-25 12:50:05
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 00:03, cbnet pisze:
    > Nawet jeśli byłaby to prawda, to raczej i tak żadna z tego
    > pociecha w tej sytuacji, czy powód do dumy...
    > poza takimi ewenementami jak ty, oczywizda.

    Najpierw naucz się odpisywać POD a nie NAD postem.

    Potem naucz się pisać bez bełkotania i ze zrozumieniem.

    Następnie pisz nowe zdanie od WIELKIEJ litery szczególnie że nowe zdanie
    zwykle zaczyna się po kropce.

    Rafał

  • 233. Data: 2011-05-25 12:50:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 May 2011 12:06:08 +0200, Cavallino

    > To nie ja wymyśliłem stojące samochody.

    Nie ma znaczenia kto, bo i tak nic to nie zmienia.

    > Motocyklista jest winny złamania przepisów o wyprzedzaniu ignorancie.
    > Ale do wypadku doprowadził nieprawidłowo skręcający ignorancie.

    Nie ma tam zakazu skrętu w lewo. Skręcał prawidłowo, w dozwolonym miejscu i
    miał prawo oczekiwać, że nikt go tam nie będzie chciał wyprzedzać -- a
    jeśli tak, to na własną odpowiedzialność. No i znalazł się taki.

    --
    Pozdor Myjk

  • 234. Data: 2011-05-25 12:56:40
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > Mowa jest o zmianie kierunku ruchu na skrzyżowaniu a nie o zmianie
    > pasa poza nim.
    >
    > [...]

    Są dwie sytuacje podczas skrętu w lewo.
    Jedna to zmiana kierunku ruchu. Druga to wjechanie na inny pas ruchu.

    Rafał

  • 235. Data: 2011-05-25 13:00:35
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 00:58, cbnet pisze:
    > Nie masz prawa wyprzedzać auta hamującego przed tobą
    > i sygnalizującego zamiar skrętu w lewo.

    Motocyklista mógł nie widzieć że samochód skręca w lewo. Mógł rozpocząć
    manewr zanim został włączony kierunkowskaz.

    > Nie powinieneś wyprzedzać kilku hamujących przed tobą aut
    > czy przed skrzyżowaniem czy nawet na prostej drodze.

    To tylko twoje pobożne życzenia. Proszę o wykładnie w PoRD.

    > Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    > Zachowaj swój Debilizm dla siebie na swój własny użytek.

    Skończyły się argumenty? Jakaaaaa szkoooodaaa...

  • 236. Data: 2011-05-25 13:01:44
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 01:22, to pisze:
    > begin The_EaGle

    > Nie zmieniał pasa tylko skręcał.

    Jezdnia dwukierunkowa składa się z "dwóch pasów ruchu"
    Jak można skręcić w lewo nie zmieniając/przecinając innego pasa ruchu?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 237. Data: 2011-05-25 13:05:15
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 08:26, Myjk pisze:
    > Tue, 24 May 2011 23:46:24 +0200, The_EaGle

    > Nie zmieniał pasa ruchu.
    > Wykonywał w tym wypadku manewr zmiany kierunku jazdy.

    Ze zmianą pasa ruchu włącznie. Nie da się inaczej.

    > Nie miał takiej konieczności, bo z Art. 24. PORD wie, że nie może być
    > wyprzedzany z lewej strony jeśli sygnaliizuje zamiar skrętu w lewo. Ten sam
    > Art. nakłada na wykonującego manewr wyprzedzania zachowanie ostrożności _i_
    > upewnienie się, że może ten manewr bezpiecznie wykonać.

    Art 22 mówi także:

    Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który
    zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.

    Motocykl jechał pasem ruchu przeznaczonym dla jazdy w przeciwnym
    kierunku. W tym momencie kierowca samochodu skręcił w lewo i wjechał na
    zajmowany przez motocykl pas ruchu.

    > Nie.

    j.w oczywiście że tak.

    > Z tym się zgadzam.

    Naturalnie - sprawa prosta - wina kierowcy samochodu jak cholera.

  • 238. Data: 2011-05-25 13:05:16
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:
    > to zależy czy trafi rowerzyste czy TIRa

    Coś mi mówi, że sytuacja jednak bardziej będzie przypominać tą z początku
    wątku.

    wit

  • 239. Data: 2011-05-25 13:06:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest.

    Jest.
    HINT: nic nie mówiłem o piachu.

  • 240. Data: 2011-05-25 13:06:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 13:12:22 +0200 osobnik zwany Sebastian
    Kaliszewski wystukał:

    > Skąd wiesz że nie raczył(a)?

    bo gdyby raczyła to nie skręciłaby i nie byłoby bum.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?