    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: kolory
    Date: Sat, 14 Dec 2019 14:25:31 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 14 Dec 2019 12:53:43 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5df4cd47$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    od Mirek <m...@n...dev> :

    >Może raczej dichromatykiem albo tetrachromatykiem?

    W testach na tetrachromatyzm mam wyniki nieco lepsze od średniej, ale nie są to
    jakieś
    specjalnie wysokie wyniki.

    >Swoją drogą ciekawe czemu nie widzisz - ja widzę lekkie zabrązowienie
    >lub zafioletowienie wewnętrznego, potem lekko żółtawy (zielonkawy),
    >następny właściwie szary i skrajny lekko granatowy. To zależy pewnie od
    >wielu czynników, bo wieczorem było troszkę inaczej.
    >Ktoś jeszcze nie widzi kolorów?

    Już wyjaśnione(podpowiedź Mateusza Viste), pobrałem na dysk i ustawiłem szybkość na
    1.5x
    - efekt wystąpił.