  • 31. Data: 2019-12-16 02:33:57
    Temat: Re: kolory
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Żona twierdzi, że widzi wyraźnie, więc to nie kwestia ekranów Della.

    Kto nie widzi ten za pisem hop hop hop !

    ( no nie mogłem sobie darować ).

  • 32. Data: 2019-12-16 07:39:20
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 02:33, sundayman pisze:

    > Kto nie widzi ten za pisem hop hop hop !
    >
    > ( no nie mogłem sobie darować ).

    piEs kolorów praktycznie nie odróżnia :)

    A ja oddam swój głos na Krzysztofa Bossaka, Konfederata!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 33. Data: 2019-12-16 10:15:31
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-13 o 23:32, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 13 Dec 2019 22:07:40 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <qt0uiq$1h8r$1@gioia.aioe.org>
    > od Piotr Wyderski <p...@n...mil> :

    > Ja też widzę tylko szare kręgi, w niektórych miejscach rozjaśnione.
    > Ani grama kolorów.
    > Jestem kosmitą albo reptilianinem.

    Nie dość że kosmita, to kosmita daltonista. :)

  • 34. Data: 2019-12-16 10:34:57
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 16 Dec 2019 10:15:31 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5df74b31$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    od robot <a...@o...pl> :

    >Nie dość że kosmita, to kosmita daltonista. :)

    To jest ochrona przed migotaniem telekinetycznym(Jan Pająk).

  • 35. Data: 2019-12-16 10:36:25
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 12:19, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Przypomniał mi się słynny, fiński test obrazkowy:
    > https://www.sadistic.pl/finski-wojskowy-test-psychol
    ogiczny-vt13130.htm
    > Sporo ludzi ma kłopoty z kołem numer 5, ale po kilku minutach treningu kłopoty
    znikają.

    Nic nie widzę na 5.
    Węszę ściemę.
    Ściema?

  • 36. Data: 2019-12-16 10:42:09
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 17:14, J.F. pisze:

    > Myslisz, ze chcialo by im sie taki wielki przyrzad robic, zeby wkrecic
    > studentow ? :-)
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Tarcza_Benhama
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Benham%27s_top
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Fechner_color
    >
    > tak swoja droga to mi sie przypomnialo, ze ponoc pewien procent ludzi
    > narzeka na obraz z projektorow DLP - tam kolory migaja ...

    Praktycznie wszystkie projektory w kinach to projektory DLP.
    Ja mam w domu DLP i na szczęście nie widzę migania czy też słynnej tęczy.
    Być może w efekt występuje tylko w najtańszych.

  • 37. Data: 2019-12-16 10:43:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    robot napisał:

    ogiczny-vt13130.htm

    > Nic nie widzę na 5.
    > Węszę ściemę.
    > Ściema?

    Ja tam widzę gołą babę, panie doktorze.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2019-12-16 10:55:52
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 16 Dec 2019 10:36:25 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5df7501a$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    od robot <a...@o...pl> :

    ogiczny-vt13130.htm

    >Nic nie widzę na 5.
    >Węszę ściemę.
    >Ściema?

    Groźba bycia gejem powoduje, że część testowanych osób widzi tam cyfrę.

  • 39. Data: 2019-12-16 11:11:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Monday, December 16, 2019, 10:36:25 AM, you wrote:

    ogiczny-vt13130.htm
    > Nic nie widzę na 5.
    > Węszę ściemę.
    > Ściema?

    Żart raczej. Nikt się nie będzie chciał przyznać, że nie widzi nic na 5.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2019-12-16 11:17:33
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 16 Dec 2019 11:11:11 +0100
    doszła do mnie wiadomość <3737082392$20191216111113@squadack.com>
    od RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> :

    >Żart raczej. Nikt się nie będzie chciał przyznać, że nie widzi nic na 5.

    Nikt to lekka przesada, ale 3 przypadki z innej grupyn można sobie odszukać.