  • 61. Data: 2019-12-24 16:48:00
    Temat: Re: kolory
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jaNus,

    Tuesday, December 24, 2019, 12:31:07 AM, you wrote:

    [...]

    > LGTB-QWERTY-NSDAP paradują ze swoimi bezwstydnymi flagami, a w

    Ić stont!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2019-12-24 20:22:06
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 24.12.2019 o 16:48, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Ić stont!

    Za komuny-jawnej (wszak nadal *jest*, tyle, że nie-jawna!) tak sobie
    rozważałem:
    - trza stąd pryskać, tu się nie da żyć!
    Po czym przychodziła refleksja:
    - to jest MÓJ kraj, to niech *oni* wy***ją!

    No to odpowiem pro-gejowski RoMan-tyku: /sam se ić/!
    do Gomory, oczywiście, tam Wasze miejsce.

    A którE z tych Waszych stu-płciowych pro-pagatorów zbliży się do moich
    wnusiąt, to już broń zanabyłem, użyję!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 63. Data: 2019-12-24 20:30:07
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-12-17 16:57, J.F. wrote:
    (ciap)
    > Daltonista nie jestem, kolory poszczegolnych kropek widze dobrze, rozne sa,
    > ale w tym jednym przypadku tak dobrali/trafili, ze mialem watpliwosci:
    > 3 czy 8 ? 1 czy 4 ... a moze 7 ?
    >
    > bo np zielone na czerwonym, a te krytyczne jakies brazowe.
    >
    > Co ciekawe - po zmianie kolorow programem graficznym widzialem w miare
    > wyraznie ...

    Ale własnie one są tak dobrane by wykryć wadę wzroku.
    Ja taką mam niestety, nie czytam tych tablic...
    przekonałem się na badaniach we Wrocławiu w osrodku lotniczo-lekarskim...
    i wszystkie plany poszly się p..ć!

    Włodek

  • 64. Data: 2019-12-24 20:52:34
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 24.12.2019 o 20:30, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    > niestety, nie czytam tych tablic... przekonałem się na badaniach we
    > Wrocławiu w osrodku lotniczo-lekarskim... i wszystkie plany poszly

    Gdy jeszcze byłem na etapie /aspirowania/ do godności all-chemika, to
    też mi podetknęli takich plansz kilka: zbiory kolorowych kropek, powinny
    się układać w litery, lub cyfry, chyba że kto daltonista. Wtedy
    zaliczyłem, acz z czasem wyszło, że to co inni widzą jako
    ciemno-ciemno-zielony, to ja chwytam jako czarno-czarny.

    Hm, ale widzę za to... oktaryn!! (by Ankh-Mor-Porkh)

  • 65. Data: 2019-12-24 22:12:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jaNus,

    Tuesday, December 24, 2019, 8:22:06 PM, you wrote:

> [...]

    Nie zrozumiałeś i trzeba inaczej:

    SPIERDALAJ Z POLITYKĄ Z TEJ GRUPY!

    [....]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2019-12-24 22:34:53
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    > Nie zrozumiałeś i trzeba inaczej:

    Nie, to ty RoManie masz kłopoty z percepcją Świata:
    -- to politycy decydują o tym, co możesz mi zrobić. Póki co możesz
    Panu Majstrowi... skoczyć! Fizyków, matematyków, elektroników,
    informatyków od hard, czy soft -- to "Oni" trzymają za pysk, jaja, i
    sakiewkę, a nie odwrotnie. Na co jesteś pół-żywym (zombie) dowodem.

    > SPIERDALAJ Z POLITYKĄ Z TEJ GRUPY!

    Hm, /idź sobie daleko i pospiesznie, samosię chędożąc, z MOJEGO kraju/!

  • 67. Data: 2019-12-25 10:04:43
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.12.2019 o 20:22, jaNus pisze:

    > Za komuny-jawnej (wszak nadal *jest*, tyle, że nie-jawna!) tak sobie
    > rozważałem:

    To gdzie Ty tę komunę widziałeś? W Chinach?!
    A może miałeś jakieś majaki?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 68. Data: 2019-12-25 12:02:45
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 25.12.2019 o 10:04, Wiesiaczek pisze:
    > To gdzie Ty tę komunę widziałeś?

    Była wtedy, jest, a i dłuuugo jeszcze będzie: choćby w takich
    Wiesiaczkach. Że o Starych Kiejkutach nie wspomnę, wszak... nielzja!

    A poza tym, jak wszystkim wiadomo, PRL-m rządziła zgraja kapitalistów,
    za-konspirowanych w partii zwanej dla niepoznaki Robotniczą. I
    zaprowadzali Wolny Rynek, oraz sprawiedliwość Boską, z dyktaturą
    arystokracji, Władzią królewską, i POP-ami w każdym, sprywatyzowanym
    zakładzie pracy.

    Pigułkę wziąłeś, czy znów zapomniałeś?

  • 69. Data: 2019-12-25 12:57:03
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-25 o 10:04, Wiesiaczek pisze:

    > To gdzie Ty tę komunę widziałeś? W Chinach?!
    > A może miałeś jakieś majaki?

    To jest klasyczne polowanie na czarownice.
    Jak nie ma wroga, to trzeba go sztucznie stworzyć.
    Ci ludzie muszą na kogoś skierować frustrację tłuszczy.
    Proponuję ignorować trolli siejących nienawiść.
    Również takich co miłość fizyczną zaliczają do fizyki.
    Mamy święta, więc proszę to uszanować i pogodzić się.

    WM

  • 70. Data: 2019-12-25 13:52:48
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

> [...]
    >     do Gomory, oczywiście, tam Wasze miejsce.
    >
    > A którE z tych Waszych stu-płciowych pro-pagatorów zbliży się do moich

    W imię chrześcijańskiej miłości...