    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 3 Feb 2020 23:35:48 -0800 (PST)
    <r0udaa$1jfr$1@gioia.aioe.org> <r0vcfr$brs$1@news.icm.edu.pl>
    <r10phj$15vk$1@gioia.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <r11d77$al9$1@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <r16m4t$1vbo$2@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <5e374369$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5e37aaba$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5e387af1$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: koniec Froga
    From: WS <L...@c...pl>

    On Monday, February 3, 2020 at 8:56:56 PM UTC+1, Shrek wrote:

    > Ktoś tu pisał - wałki na allegro - masz nr konta klienta i co? No nic -
    > kiedyś zgłaszałem bo to warunek allegro, to policjant nawet nie krył, że
    > bez sensu te papiery, bo i tak umorzą.

    Rozumiem, ze z jednej strony im sie nie chce, z drugiej zdaja sobie sprawe jakie mamy
    prawo...
    Jak ukradniesz batonik w sklepie i jest nagranie sprawa trywialna, konczy sie w
    sadzie...
    Oszustwo na alle to inna bajaka. Np. jesli ktos z tego zyje, to faktycznie konta,
    adresy na slupy itp... (trudniej ustalic)

    Jesli wystawi kilka rzeczy i nie wysle, to znow trudno, bo musi byc kretynem, zeby
    powiedziec, ze nie zamierzal wyslac, a oszustwo musi byc "planowane z gory", czyli
    wystarczy, ze powie "towar lezal na stoliku, pies/dziecko zniszczylo i wyrzucilem..."
    i juz oszystwa nie ma, nie mozna z urzedu scigac, pozostaje prywatny pozew o nie
    wywiazanie sie z umowy/zwrot srodkow...

    Wiec zglaszanie ma sens, ale szansa na ukaranie jest taka sobie :(