  • 1. Data: 2020-01-29 13:18:59
    Temat: koniec Froga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pirat-drogowy
    -frog-skazany-na-poltora-roku-wiezienia,nId,4296390

    "Sąd Okręgowy w Warszawie skazał Roberta N., znanego jako "Frog", na
    półtora roku więzienia oraz orzekł wobec niego zakaz prowadzenia
    wszelkich pojazdów mechanicznych na okres ośmiu lat. Wyrok nie jest
    prawomocny.

    Sprawa, za którą został skazany "Frog" dotyczy rutynowej kontroli we
    wrześniu 2018 roku. Na ulicy ul. Dywizjonu 303 policjanci zatrzymali
    porsche. Okazało się, że za jego kierownicą siedzi Robert N., który
    prowadził pojazd pomimo sądowego zakazu. Wytłumaczył on wówczas
    funkcjonariuszom, że jest właścicielem wypożyczalni i chciał tylko
    odstawić auto."

    Panstwo jednak nie jest z tektury ?
    Czy dopiero za dwa lata sie dowiemy - po apelacji ?

    To chyba konsekwencja tego
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-frog-uslyszal
    -kolejny-wyrok-15-tys-zl-grzywny-i-3-letni-zaka,nId,
    2873751

    "Sąd dla Pragi Północ skazał Roberta N. na 15 tysięcy złotych grzywny
    i trzy lata zakazu prowadzenia pojazdów.

    Robert N. został ukarany za złamanie zakazu prowadzenia pojazdów. Rok
    temu szarżował sportowym Mercedesem AMG po parkingu centrum handlowego
    przy Marywilskiej, mimo kilku zakazów wydanych przez cztery różne
    warszawskie sądy.

    Zarzuty usłyszał dopiero w październiku, bo wtedy śledczy natrafili na
    nagrania z marcowego przejazdu.

    Filmiki znalazła prokurator, która oskarża Roberta N. w procesie przed
    stołecznym sądem. "Frog" tłumaczył się, że nie wiedział, iż nałożone
    na niego zakazy dotyczą także jazdy po parkingu. Chciał się
    dobrowolnie poddać karze i proponował zapłacenie 10 tysięcy złotych
    grzywy. Prokurator się na to nie zgodził."

    Taaa
    -czy nie za duzy ten wyrok? Moze by pol roku wychowalo na pierwszy raz
    ... czy Frog zasluzyl na wiecej ? :-)

    -plecy sie skonczyly, czy nigdy ich nie bylo, bo w tekturowym panstwie
    nie trzeba :-)

    -rutynowa kontrola, czy nie calkiem rutynowa ...

    J.

  • 2. Data: 2020-01-29 14:45:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie śledziłem tematu. Ale z linku jaki dałeś wynika że wczesniej nie dostał odsiadki.
    Powinien dostać grzywnę, zakaz na trzy lata i trzy miesiące w zawiasach na trzy lata.
    Od takiego wyroku by się nie odwoływał. Ale teraz by nie było żadnego problemu.
    Złapany przed końcem zawiasów od razu by trafil do więzienia. Oczywiście grzywna w
    wysokości kosztów utrzymania przez trzy miesiące w więzieniu. Latami to mogą trwać
    trudne sprawy poszlakowe. Ale w takich prostych jak z tym gościem dzisiaj złapany,
    jutro osadzony. Nie wiem jak to jest w realu w USA ale z filmów wynika że sobie jakoś
    poradzili z szybką ścieżka. W realu to jak we Francji były jakieś burdy kibolskie to
    praktycznie z dnia na dzień osadzili złapanych. Dostawali do odsiadki od dwóch
    tygodni do dwóch miesiecy. Po takich prostych sprawach widać że w Polsce system
    sadowniczy jest do rozpierdolenia. Jak są nowi sędziowie to są to dzieci tych starych
    komunistycznych. Z mlekiem matki wyssali zle nawyki.

  • 3. Data: 2020-01-29 15:10:36
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: robot <a...@o...pl>

    Ale w zawieszeniu 1,5 roku czy nie w zawieszeniu?
    Albo wprost - Pójdzie siedzieć do więzienia?

  • 4. Data: 2020-01-29 15:24:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-29 o 15:10, robot pisze:
    > Ale w zawieszeniu 1,5 roku  czy nie  w zawieszeniu?

    Nie w zawieszeniu.

    > Albo wprost - Pójdzie siedzieć do więzienia?

    Może się dowiemy za 2 lata po apelacji.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2020-01-29 15:24:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 15:10, robot pisze:
    > Ale w zawieszeniu 1,5 roku  czy nie  w zawieszeniu?
    > Albo wprost - Pójdzie siedzieć do więzienia?

    https://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,1416
    37,25643253,frog-skazany-lamal-zakaz-prowadzenia-pro
    jazdow-wczesniej.html#s=BoxLoCpMT

    tu jest napisane 1,5 roku bezwzględnego więzienia.

  • 6. Data: 2020-01-29 16:22:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2020 05:45:32 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Po takich prostych sprawach widać że w Polsce system sadowniczy jest do
    rozpierdolenia. Jak są nowi sędziowie to są to dzieci tych starych komunistycznych.

    Jak zwykle, pieprzysz głodne kocopały. Inżynierów, fryzjerów, piekarzy i
    grabarzy też rozpier... bo to synowie komunistów. A co do sędziów, to
    oni dają tyle i tak na ile pozwala KK. Więc jeśli chcesz sensownych
    zmian to zmieniaj KK a nie sędziów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2020-01-29 16:56:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale cipa z niego, za tyle to mógł zabić sobie ze 3/4 pieszego na pasach i jeszcze
    miałby szanse na zawiasy (pod warunkiem, że
    staruszka lub dziecko).

    -----

  • 8. Data: 2020-01-29 17:16:53
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/525689
    ,minister-ziobro-zlecilem-analize-umorzenia-sprawy-f
    roga.html

    Jeśli naprawdę jest wściekły to apelacja będzie krótka i bezcelowa ;-)
    Zero ! Oczekujemy czynów !

  • 9. Data: 2020-01-29 17:41:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fryzjerzy, piekarze, grabarze itp z założenia nie mogli być dziećmi komunistów bo to
    byli kapitaliści w socjalistycznej Polsce. Z inżynierami w niewielu przypadków mogło
    być inaczej bo w wielu syn chłopa i robola nie miał zacięcia do nauki. Chyba że było
    to dziecko działacza PZPR. Ale taki inzynier kończył studia za zasługi rodzica i to
    chuj nie inżynier był. Dowcip taki byl ze jedno z takich cudownych pzprowski dzieci
    nie zaliczylo egzaminu bo spytane o ciala lotyne odpowiedzialo ptoki. Wykształcenie
    było potrzebne nie po to żeby się na czymś znali ale żeby w statystykach wychodziło
    że kadry PZPR są coraz lepiej wykształcone. Ale z sedziami, prokuratorami, lekarzami,
    adwokatami, artystami było trochę inaczej. Ich dzieci uczyły się w dziedzinach w
    których działali rodzice. W przypadku aktorów, lekarzy i artystów były to słuszne dla
    reszty spoleczenstwa decyzje. Ale w przypadku sędziów czy prokuratorów już nie były
    to decyzję korzystne dla społeczeństwa. Powojenni sędziowie i prokuratorzy to były
    największe komunistyczno żydowskie kurwy. Ich dzieci wychowane w atmosferze że
    wszystko im wolno przejęły po rodzicach najgorsze wzorce. Ciągnie się to do dzisiaj
    jak gowno przylepione do buta. O kodeksach mówisz. Dobrze że o nich mówisz. Z
    ostatnich spraw. Frog półtora roku a takich dwóch co zakatowali faceta na jego
    podwórku 4 i 5 lat odsiadki. Przy nich sędzia co na 50 jechał 110 i go kolesie
    usprawiedliwili to mały pikuś.

  • 10. Data: 2020-01-29 17:49:32
    Temat: Re: koniec. wina prokuratury.
    Od: "Rondrat" <k...@v...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > do dwóch miesiecy. Po takich prostych sprawach widać że w Polsce
    > system sadowniczy jest do rozZenkowania.

    To nie jest wina systemy sądowniczego.
    To jest wina prokuratury.
    Prokurator powinien przedstawić zarzuty i skierować sprawę do Sądu.