  • Data: 2018-11-17 09:00:38
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Nov 2018 00:38:58 +0100, Kaczin wrote:

    > A po co komu terenówka. Do życia miały wystarczyć: świnia, 2 ha pola, no
    > i kobieta.
    > :->

    Tak, ale to pod warunkiem że wszyscy razem się przerzucamy. Pojedyncza
    inicjatywa nie zadziała, przegoniliby mnie (tj. uprzejmie przemigali) z
    dróg, mnie i mojego osiołka z przyczepką. A że na osiołku nie da się
    jechać 200 km/h, to 1/3 tutejszych grupowiczów nie zgodzi się na taką
    przerzutkę. Poza tym osiołek nie jest elektryczny, więc kolejna 1/3
    odpadnie, bo nie jest "ekologicznie". Reszta natomiast machnie ręką jak
    dowie się, że na osiołku klimy nie ma. Stąd mój wniosek, że jedyna
    nadzieja w WW3. A póki co zostaje terenówka.

    Mateusz