    From: andzio <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Date: Wed, 18 Feb 2009 22:17:39 +0100

    crazy bejbi pisze:

    > Oczywiście możliwe, że się mylę co do powyższego zestawienia sprzętu ale
    > jest dokładnie tak jak napisałem w ankiecie - ja tego nie widzę, a obraz
    > integroup miałem taki, że walczymy o kolejne 15 zł na zestawie CPE - co
    > mnie interesuje tak sobie ...

    Od dluzszego czasu widze taka tendencje ze kazdy kto przystepuje do iNET
    group "mieli" ciagle to samo - co bede mial taniej i konkretnie o ile?
    Przez to wlasnie krazy taka obiegowa opinia z grupa tylko wyszukuje
    tanij sprzet i sprzedaje go partnerom. Po czesci jest to prawda - ktos
    rzuci haslo wspolne zakupy skrzyn z mantara, dopisuje sie 5 innych osob
    i juz mamy znizke na poziomie kilkudziesieciu procent. Zawsze kupujac w
    hurcie bedzie taniej niz gdybysmy kupywali jednostkowo. Tak samo ze
    swiatelkiem prosto z Chin - kupujac jedna rolke, a kupujac 20 zawsze
    bedza inne poziomy kwotowe. Ale w iNET group takie wspolne zakupy to
    tylko ulamek dzialanosci.
    Popieram to co napisales - ze widzisz w grupie cos wiecej niz tylko
    tansze zakupy itp. Jezeli kazdy by to widzial - swiat bylby piekniejszy.
    My wchodzac do grupy na wstepie nie pytalismy jakie korzysci ma nam dac
    grupa tylko pytalismy co mozemy wspolnie zrobic?
    Zapisujac sie rok temu mowilismy sobie - phii wspolna reklama, phii
    starania o zniesienie barier legislacyjnych, phi phi - ale co tam -
    jedyne co ryzykujemy to 50zl skladki czlonkowskiej. Pierwsze kontakty,
    pierwsze wspolne spotkanie i juz wiedzielismy ze mamy z tego same
    korzysci(nie koniecznie materialne). Same obcowanie z innymi ludzmi
    ktorzy wykonuja codziennie te sama prace to juz cos. Wspolna wymiana
    doswiadczen, wspolne omawianie ciekawych zagadnien technicznych - tego
    wszystkiego nie da sie zmaterializowac i wycenic - dla mnie osobiscie
    jest to bezcenne.
    Teraz kiedy marka iNET group jest juz w miare rozpoznawalna wszystko
    potoczy sie pewnie o wiele szybciej. Osobiscie codzienie odczuwamy na
    wlasnej skorze, ze cos sie zmienia. W glupim urzedzie inaczej patrza na
    nas gdy przychodzimy jako "partnerzy" do rozmow, niz gdy wczensiej
    przychodzilismy jako "petenci" z malej firemki na zadupiu.

    --
    Andrzej Banach