    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kontrolka świec żarowych - miga
    Date: Fri, 26 Oct 2012 18:18:30 +0200

    W dniu 26.10.2012 17:54, m...@g...com pisze:
    > Cze!
    > Uruchamiam samochód - Seat Cordoba 1.9 SDI 03', po chwili zapala się kontrolka
    świec żarowych, gaśnie i tak już cały czas. Pierwsze co mi przyszło do głowy to
    naturalnie coś się dzieje ze świecami lub etc, jednakże nic z tego nie miało miejsca
    samochód jeździ normalnie. Przeczesałem neta i piszą ludzie różne rzeczy: spadki
    obrotów, błędy komputera itp. Co ciekawe ktoś napisał, iż może być to awaria świateł
    STOP - myśle koleś się chyba naćpał bo nie widziałem związku między kontrolką świec z
    oświetleniem. Ku mojemu zdziwieniu nie mam świateł STOP'u ;)

    > Co dalej? bo ni w ząb nie wiem jak się za to zabrać?
    > proszę o porady co wymienić, gdzie szukać usterki? czy to kwestia wymiany
    bezpiecznika/przekaźnika, nie mam pojęcia.
    > Z góry dzięki za pomoc.

    a może kontrolka się włącza bo się zimno zrobiło i sygnalizuje grzanie
    świec...?