  • 1. Data: 2012-10-26 17:54:41
    Temat: kontrolka świec żarowych - miga
    Od: m...@g...com

    Cze!
    Uruchamiam samochód - Seat Cordoba 1.9 SDI 03', po chwili zapala się kontrolka świec
    żarowych, gaśnie i tak już cały czas. Pierwsze co mi przyszło do głowy to naturalnie
    coś się dzieje ze świecami lub etc, jednakże nic z tego nie miało miejsca samochód
    jeździ normalnie. Przeczesałem neta i piszą ludzie różne rzeczy: spadki obrotów,
    błędy komputera itp. Co ciekawe ktoś napisał, iż może być to awaria świateł STOP -
    myśle koleś się chyba naćpał bo nie widziałem związku między kontrolką świec z
    oświetleniem. Ku mojemu zdziwieniu nie mam świateł STOP'u ;)

    Co dalej? bo ni w ząb nie wiem jak się za to zabrać?
    proszę o porady co wymienić, gdzie szukać usterki? czy to kwestia wymiany
    bezpiecznika/przekaźnika, nie mam pojęcia.
    Z góry dzięki za pomoc.

    Mirosław R.

  • 2. Data: 2012-10-26 18:00:29
    Temat: Re: kontrolka świec żarowych - miga
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-10-26 17:54, m...@g...com pisze:

    > Co dalej? bo ni w ząb nie wiem jak się za to zabrać?
    > proszę o porady co wymienić, gdzie szukać usterki? czy to kwestia wymiany
    bezpiecznika/przekaźnika, nie mam pojęcia.
    > Z góry dzięki za pomoc.

    Opisać proces wymiany żarówek światła stop ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2012-10-26 18:18:30
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.10.2012 17:54, m...@g...com pisze:
> [...]
    > proszę o porady co wymienić, gdzie szukać usterki? czy to kwestia wymiany
    bezpiecznika/przekaźnika, nie mam pojęcia.

    a może kontrolka się włącza bo się zimno zrobiło i sygnalizuje grzanie
    świec...?

  • 4. Data: 2012-10-26 19:31:37
    Od: m...@g...com

    > a może kontrolka się włącza bo się zimno zrobiło i sygnalizuje grzanie
    >
    > świec...?

    bzdura, mam samochód 3 zimie. wydaję mi się że chodzi tylko o światła stop

  • 5. Data: 2012-10-26 19:33:14
    Od: m...@g...com

    > Opisać proces wymiany żarówek światła stop ?

    nie dzięki, bo dziwne aby w tym samym czasie wypaliły się 3 żarówki,
    nie uważasz?

  • 6. Data: 2012-10-26 19:45:12
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

> [...]
    > proszę o porady co wymienić, gdzie szukać usterki? czy to kwestia wymiany
    bezpiecznika/przekaźnika, nie mam pojęcia.

    Automat (włącznik) Stopu pod pedałem hamulca do wymiany :)
    W grupie VW tak właśnie jest w dieslu jak padnie czujnik stopu to miga
    kontrolka świec żarowych a w benzynie zapala się kontrolka EPC i nie
    pytaj dlaczego bo nie wiem.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 7. Data: 2012-10-26 19:48:16
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Najpierw sprawdzić, żarówki stopów. Jeśli są ok, to pod pedałem hamulca jest
    czujnik, trzeba poprawić mu poluzowany kabelek, albo go wymienić.

  • 8. Data: 2012-10-26 19:53:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-26 19:48, Vlad The Ripper pisze:

    > Najpierw sprawdzić, żarówki stopów. Jeśli są ok, to pod pedałem hamulca
    > jest czujnik, trzeba poprawić mu poluzowany kabelek, albo go wymienić.

    Zacząć od bezpiecznika.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2012-10-26 20:06:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-10-26 19:33, m...@g...com pisze:

    > nie dzięki, bo dziwne aby w tym samym czasie wypaliły się 3 żarówki,
    > nie uważasz?

    Też tak myślałem jak mi się naraz spaliły WSZYSTKIE stopy w
    skodzie i mrugała kontrola świec żarowych, a komp pisał, że jedź
    pan na serwis.

    SKODA na infolinii nie mogła zdiagnozować tego via tel i kazali
    się lawetować. Gdyby nie internet i pepikowe forum utknąłbym w
    środku nocy na trasie ... Jadę jadę ... hamuję zapala się check
    engine, i kontrolka świec żarowych ... Po 30 min googlowania
    padła podpowiedź - HAMULCE. Sprawdzam - nie ma stopów.

    Skąd wiesz, że spaliły ci się wszystkie na raz ? Może miałeś już
    większą wypaloną, a komp Ci powiedział właśnie, że już nie masz NIC.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2012-10-26 20:07:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-10-26 19:53, Lewis pisze:

    > Zacząć od bezpiecznika.

    Najmniej prawdopodobne.

    Albo żarówki, albo czujnik pod gejem hamulca.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90