  • Data: 2016-10-11 20:53:40
    Temat: Re: kontynuacja generatory: mersen vs ranlux
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, October 11, 2016 at 8:20:05 PM UTC+2, M.M. wrote:
    > Jak widać MT przechodzi test z shufflowaniem i bez, fibbonaci też
    > przechodzi, liniowe absolutnie nie, a na wyniki z ranluxa się
    > nie doczekałem - wolno działa.

    Doczekałem się i dodałem do tabelki ranluxa. Ponadto wrzuciłem
    lekko zoptymalizowaną wersję fibonacciego. Widać że generator
    fibonnacciego działa prawie tak wydajnie jak generator liniowy, a
    wyniki w tym teście są porównywalne do MT i RANLUX.

    RANLUX działa koszmarnie wolno.

    http://s10.ifotos.pl/img/screen2pn_arensrh.png