    From: "zonda" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Date: Wed, 6 May 2009 21:49:15 +0200

    > nie wierzę, że można profesjonalnie polakierować motocykl za 500 zł

    Jakos mi na tym nie zalezy. Faktem jest ze moj pomalowal - tak jak pisalem.
    Dodam, ze nie bylo to malowanie "w garazu", tylko w normalnym zakladzie
    lakierniczym. Malo tego, musialem czekac prawie 2 tyg. zeby mnie przyjal bo
    takie byly kolejki.
    Zrobili to b. ladnie. Faktem jest, ze to prawie 70km od miasta.
    Dlaczego napisalem ze bez zmiany koloru? Tylko po to zeby wszystko bylo wiadome.
    Wszystkie elementy przeciez i tak zostaly pomalowane z obu stron. Kupilem moto z
    gniotem na baku i zarysowanym przednim blotnikiem, ale dla pewnosci dalem do
    malowania wszystko.

    z.