  • 21. Data: 2010-07-02 21:37:12
    Temat: Re: koty
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 16:29:00 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > Daj info, chętnie bym zastosował coś takiego w paru miejscach :)

    nazywa się to cudo Hilton Psik

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 22. Data: 2010-07-02 22:15:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    teddie pisze:
    > tak sie sklada, ze dosyc czesto parkuje na wsi i juz drugi samochod z
    > rzedu porysowaly mi pazurami koty (w poprzednim maske a w tym
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    Myślisz, że koty z czego mają pazury?

    No chyba że pomalowałeś sobie samochód farbą olejną ;->

  • 23. Data: 2010-07-02 22:16:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ToMasz pisze:

    > tak. strzelba, kusza, proca, a jak nie to trucizna.

    Tobie chyba przydałaby się późna aborcja :-/

  • 24. Data: 2010-07-02 22:16:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 22:15:05 +0200, osobnik zwany Andrzej Lawa
    wystukał:

    > Myślisz, że koty z czego mają pazury?

    wystarczająco twarde by porysować lakier.

    > No chyba że pomalowałeś sobie samochód farbą olejną ;->

    lakiery samochodowe są miększe od olejnej :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2010-07-02 22:23:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    masti pisze:

    > wystarczająco twarde by porysować lakier.

    Bzdura. Zwłaszcza, że koty chodząc pazurki chowają.

    > lakiery samochodowe są miększe od olejnej :)

    To w okolicy ludzie mają jakieś dziwne samochody, z pancernym lakierem.

  • 26. Data: 2010-07-02 22:24:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 22:23:39 +0200, osobnik zwany Andrzej Lawa
    wystukał:

    zwłaszcza jak się wdrapują ;)

    /me 18 lat z kotami

  • 27. Data: 2010-07-02 22:26:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 02 Jul 2010 22:23:39 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Bzdura. Zwłaszcza, że koty chodząc pazurki chowają.

    Chyba że przestraszone startują z czterech łapek. Ale to znaczy,
    że nie należy ich straszyć.

    r.
    _____________

  • 28. Data: 2010-07-02 22:35:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    masti pisze:

    > zwłaszcza jak się wdrapują ;)

    Przepraszam, nie wiedziałem, że ktoś tu jeździ Monster Truckiem ;->

    Bo na samochód osobowy koty wskakują jednym susem.

  • 29. Data: 2010-07-02 22:39:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 22:35:46 +0200, osobnik zwany Andrzej Lawa
    wystukał:

    > Przepraszam, nie wiedziałem, że ktoś tu jeździ Monster Truckiem ;->
    >
    > Bo na samochód osobowy koty wskakują jednym susem.

    chyba, że im sie nie uda.
    To, że są w stanie wskoczyć na szafę nie znaczy, że zawsze im wychodzi.
    Zwłaszcza jak skaczą np. do ptaszydła

  • 30. Data: 2010-07-02 22:58:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    masti pisze:

    > chyba, że im sie nie uda.
    > To, że są w stanie wskoczyć na szafę nie znaczy, że zawsze im wychodzi.
    > Zwłaszcza jak skaczą np. do ptaszydła

    Jak masz ptaszydło na samochodzie, to bym podejrzewał raczej ptaszydło,
    a nie kocie pazurki.