  • Data: 2016-02-10 20:01:36
    Temat: Re: kropka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    > Wyjmij toroid z maszyny i poloz na stole.
    > A potem wyjmij drugi, ale przed polozeniem obroc na druga strone.
    > Bedzie jakas roznica ?

    Tylko i wyłącznie w przypadku jednowarstwowych. W takim przypadku
    początek jest umowny. Tylko nie pojmuję, dlaczego upierasz się przy
    wyjątkach od reguły.

    > To jak odroznic "poczatek" ?

    > To RoMan sie upiera ze kropka to zawsze poczatek :-)

    Oczywiście. To moje praca i muszę wiedzieć, co robię. A jak trzeba, to
    oznaczać początek nawet w elementach, które zaczyna się nawijać od
    środka (dławiki PFC na rdzeniach toroidalnych).

    --
    Best regards,
    RoMan