    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: książka o programowniu AVR w C
    Date: Wed, 2 Feb 2011 21:43:12 +0100

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iic9qp$i5o$1@mx1.internetia.pl...
    > nie wiem czy nie podpadnę, ale zapytam: czy coś na temat książki się
    > dowiem? w tym mega wątku...

    A co chcesz wiedzieć? Książka wczoraj do mnie dotarła, wg mnie całkiem fajna
    pozycja. Poza tym przecież masz w tamtej aukcji pdf z dostępnym rozdziałem i
    spisem treści, wg mnie na podstawie tego całkiem sporo można powiedzieć na
    temat tej książki.
    W odróżnieniu od "Mikrokontrolery AVR programowanie w języku C"
    A.Witkowskiego nie stanowi ona suchego opisu opcji kompilatora, rodzaju
    zmiennych, ale pokazuje jak rozwiązywać praktyczne problemy.

    Czy będziesz zadowolony? No cóż zależy jaki jest twój stopień zaawansowania.
    Jeśli na AVR w C napisałeś już z 10 projektów, to obejdziesz sę bez tej
    książki.
    Jeśli dotąd korzystałeś z gotowych bibliotek i nie zhańbiłeś się
    bezpośrednią obsługą pryferii też chyba będziesz zadowolony.