  • Data: 2016-08-01 13:35:07
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-08-01 12:34, PiteR wrote:

    > No z tego co naświetlił Cavallino nic nie decyduje i nie ma "momentów
    > wjazdu". Dresik w czarnym Audi leci do mamusi na obiad codziennie tą
    > samą trasą. Tylko zerka w lewo. Jeśli nic nie nadjeżdza to tnie dalej.
    > Reszta ronda w tym momencie jakby znika i jest on na drodze z
    > pierwszeństwem i my na odgałęzieniu na drodze podporzadkowanej.

    Chwila - ale czy taka jest idea ronda? Przecez mialo byc lepiej niz jest
    na skrzyzowaniu takim zwyczajnym. W takiej interpretacji to rondo nic
    nie daje - poza zamiana na skrzyzowanie rownorzedne gdzie ustepuje sie
    dl aodmiany tym z lewej! Ale to logiczne...

    Jesli ma decydowac kto ma wieksze V na wejsciu to chyba mozna
    powiedziec, ze jest nawet gorzej - bo na krzyzowaniu przynajmniej bylo
    jasne kto komu mial ustapic.

    Dodatkowo cala sprawa smierdzi bo jest masa niewielkich rond gdzie
    problem staje sie jeszce bardziej jaskrawy.

    No i dlaczego nagle wg niektorych juz nie ma znaczenia kto kiedy na to
    rodno wjechal. To jest chyba najistotniejsze w sumie bo jednoznacznie
    rozstrzyga o winie.

    --
    mk4