  • 1. Data: 2016-08-05 00:15:33
    Temat: kto to wyprodukował?
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    http://tnij.at/87548

  • 2. Data: 2016-08-05 02:30:48
    Temat: Re: kto to wyprodukował?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    adamschodowy pisze:
    > http://tnij.at/87548

    Jakie to ma znaczenie? 74HC4067

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2016-08-05 10:40:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "adamschodowy" napisał w wiadomości grup

    >http://tnij.at/87548

    Jakiś malay, naczy malezyjczyk

  • 4. Data: 2016-08-05 11:38:10
    Od: b...@g...com

    użytkownik adamschodowy napisał:
    > http://tnij.at/87548

    Harris Semiconductor

  • 5. Data: 2016-08-05 11:40:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    adamschodowy pisze:

    >Jakie to ma znaczenie? 74HC4067

    Ale tak z ciekawosci - czyje to logo ?

    J.

  • 6. Data: 2016-08-05 12:13:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    a.pl...

    adamschodowy pisze:
    >>> http://tnij.at/87548

    >Ale tak z ciekawosci - czyje to logo ?

    Harris

  • 7. Data: 2016-08-08 06:00:59
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:no0mnu$2mr$4@dont-email.me...
    > Jakie to ma znaczenie? 74HC4067

    no wlasnie, najwyrazniej ma zanczenie bo po przekopaniu paru not okazuje sie
    ze rozni producenci podaja rozne parametry graniczne,
    a z tym harrisem to na poczatku tak typowalem, po czym okazalo sie ze
    (aktualne)
    logo jest inne i szukalem w prozni, a potem ze kluczowy kawalek harrisa juz
    nalezy
    do ti, ktory oznacza uklady po swojemu....

  • 8. Data: 2016-08-08 22:31:01
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    adamschodowy pisze:

> [...]
    > nalezy
    > do ti, ktory oznacza uklady po swojemu....

    Jak chcesz go użyć w pobliżu np częstotliwości max to masz w sumie 2
    opcje, sprawdzić czy fizycznie da radę mimo noty mówiącej że nie, bo
    zwykle i tak jest spory zapas, albo poszukać u innego producenta tudzież
    innej rodziny (np F). W sumie nie napisałeś po co Ci ta informacja.

  • 9. Data: 2016-08-12 02:52:46
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

> [...]
    > zwykle i tak jest spory zapas, albo poszukać u innego producenta tudzież
    > innej rodziny (np F). W sumie nie napisałeś po co Ci ta informacja.

    właśnie po to :)
    niektórzy interesujacy mnie zakres gwarantują gdy się układ zasili powyżej
    np 6v,
    inni podają te dane tylko do 4,5v - stąd te poszukiwania.

  • 10. Data: 2016-08-12 21:40:20
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    adamschodowy pisze:

    > właśnie po to :)
    > niektórzy interesujacy mnie zakres gwarantują gdy się układ zasili powyżej
    > np 6v,
    > inni podają te dane tylko do 4,5v - stąd te poszukiwania.

    Cena około 10zł jest zaporowa by kupić jeden na próbę?