  • 1. Data: 2016-08-02 21:45:20
    Temat: szukam pracy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nowej bo stara jest stara i brzydka ;)

    moje oczekiwania
    - pod dachem, nie w nocy
    - niepotrzebne mi prawo jazdy
    - żadnych samochodów służbowych
    - nie w warunkach szkodliwych

    obecnie zarabiam 3 tys netto, mogę pracować za 2 - 2.5tys zysku

    Dobrze mówię po angielsku i w każdej chwili mogę wyjechać do Anglii
    ale nie chcę. Rzygam tym krajem. Nie moge na nich patrzeć i wolałbym
    tam nie mieszkać.

    Teraz pytanie dokąd można by pojechać żeby pracować choć w pobliżu
    wyuczonego zawodu i gdzie chętnie gadają po angielsku. Może ktoś
    pracował i podzieliłby się wrażeniami.

    Mam niejakie niewielkie pojęcie o pracy w Niemczech i Norwegii bo tam
    pracowałem. Mój niemiecki jest baaaaardzo podstawowy a Norwedzy
    niestety nie chcą mi dać DSB bo jestem elektronikiem a i ja w sumie nie
    chcę być już elektrykiem i skakać po drabinach.

    Podobno w Austrii dużo ludzi zna angielski i chętnie gada?

    Holandia a może jakiś dziwny Luksemburg albo słoneczna Italia co? ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-08-02 21:56:36
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-02 21:45, PiteR wrote:
    > obecnie zarabiam 3 tys netto, mogę pracować za 2 - 2.5tys zysku

    :D nie napisałes w jakiej walucie :D

  • 3. Data: 2016-08-02 21:59:51
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Jak nie wiesz kim jestes to moze psychiatra ci pomoże?

  • 4. Data: 2016-08-02 22:22:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Jak nie wiesz kim jestes to moze psychiatra ci pomoże?

    polecisz jakiegoś?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-08-02 22:24:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    >:D nie napisałes w jakiej walucie :D

    no bo w każdej ;) w złotych, euro, funty

    korony i ruble to nie ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2016-08-02 22:48:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 02 Aug 2016 21:45:20 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Rzygam tym krajem.

    A możesz odpowiedzieć skąd takie skrajne odczucia?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-08-02 22:50:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Aug 2016 21:59:51 +0200, LeonKame <k...@l...com> wrote:
    > Jak nie wiesz kim jestes to moze psychiatra ci pomoże?

    Korzystanie z pomocy psychiatry to coś złego lub nie modne? Bo tak
    jakoś wynika z tej wypowiedzi...

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-08-02 22:51:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.08.2016 o 21:45, PiteR pisze:
    > nowej bo stara jest stara i brzydka ;)
    >
    > moje oczekiwania
    zajebiście. masz 13 lat?
    Mam propozycje. załóż firmę i działaj. Wejdzie klient do Twojego lokalu,
    usługowego, handlowego, nieważne. Wtedy Ty mu powiedz jakie są Twoje
    oczekiwania

    ToMasz

  • 9. Data: 2016-08-02 22:52:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > A możesz odpowiedzieć skąd takie skrajne odczucia?

    nie :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2016-08-02 22:59:24
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ToMasz pisze:

    > zajebiście. masz 13 lat?
    > Mam propozycje. załóż firmę i działaj. Wejdzie klient do Twojego lokalu,
    > usługowego, handlowego, nieważne. Wtedy Ty mu powiedz jakie są Twoje
    > oczekiwania

    Jeśli dobrze pamiętam to PiteR coś tam swojego struga lub strugał.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html