  • 1. Data: 2010-12-06 16:38:13
    Temat: ktorego pocketa?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    mam dylemat, co lepiej kupic 5letniej corce
    crossa
    http://moto.allegro.pl/delta-cross-pocket-mini-bike-
    pod-choinke-super-i1343212343.html
    czy sciga
    http://moto.allegro.pl/scigacz-pocket-mini-bike-pod-
    choinke-super-i1354087398.html
    Pytam, bo moze ktos mial doswiadczenie z tym, scig ma sztywny zawias
    przod i tyl, Ktore bedzie lepsze do nauki i bardziej wszechstronne, na
    czym wiecej sie nauczy i bedzie miala wiecej zabwy, scigiem raczej w
    teren nie wjedzie, ale za to cross chyba trudniejszy do opanowania
    Mam dylemat, wiec pomozcie

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-12-06 17:00:30
    Temat: Re: ktorego pocketa?
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Michał V-R pisze:

    > crossa

    Te krosy mają jakieś strasznie mierne opony, klocki mają wysokość już
    zjechanych.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-12-06 17:10:41
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 18:00, Piotr Rezmer pisze:

    > Te krosy mają jakieś strasznie mierne opony, klocki mają wysokość już
    > zjechanych.

    ale to dla dzieciuff, raczej w typowym offroadzie nie bedzie smigac w
    blocie po pachy

  • 4. Data: 2010-12-06 17:20:06
    Od: "siniaczek" <s...@g...pl>

    "Michał V-R" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    choinke-super-i1354087398.html
    > Pytam, bo moze ktos mial doswiadczenie z tym, scig ma sztywny zawias
    Ile wzrostu ma corka? Bo cos mi sie wydaje ze siedzisko na wysokosci 62cm w
    crosie bedzie za wysoko jeszcze przez kilka kolejnych lat..

    > Pozdrawiam
    > Michal V-R

    Ja rowniez
    siniaczek

  • 5. Data: 2010-12-06 17:39:41
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 18:20, siniaczek pisze:

    > Ile wzrostu ma corka? Bo cos mi sie wydaje ze siedzisko na wysokosci
    > 62cm w crosie bedzie za wysoko jeszcze przez kilka kolejnych lat..
    ma ok 120 cm

  • 6. Data: 2010-12-06 17:50:34
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Michał V-R pisze:

    > czy sciga

    Pamiętam, że na którymś ExtemeMoto były minibike'i. Nie jestem pewnien
    czy to ta sama kategoria ale tamte rozleciały się po kilku minutach
    użytkowania. Być może Lovtza ze ścigacza.pl coś więcej o nich wie.

    Boję się, że cena 600 zł za nowy motocykl skończy się tym, że zabawa
    równie szybko się skończy.
    PS: Jeśli ścigacz jest bez amortyzatorów, zaś cross je ma, brałbym crossa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-12-06 17:58:31
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 18:50, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > równie szybko się skończy.
    > PS: Jeśli ścigacz jest bez amortyzatorów, zaś cross je ma, brałbym crossa.

    jest roczna gwarancja, wlasnie tak dumam, tylko tak jak napisal
    siniaczek, czy cross nie za duzy, mala ma niecale 120 chyba, nie mam jej
    pod reka

  • 8. Data: 2010-12-06 18:27:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Dec 2010 17:38:13 +0100 osobnik zwany Michał V-R
    wystukał:

> [...]
    > czym wiecej sie nauczy i bedzie miala wiecej zabwy, scigiem raczej w
    > teren nie wjedzie, ale za to cross chyba trudniejszy do opanowania Mam

    ale będzie jeździć po ogródku czy po parkingu?
    Bo odpowiedź wyjdzie sama

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2010-12-06 18:28:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Michał V-R napisał(a):
> [...]
    > czym wiecej sie nauczy i bedzie miala wiecej zabwy, scigiem raczej w
    > teren nie wjedzie, ale za to cross chyba trudniejszy do opanowania

    Ścig lata po twardym więc każde przyziemienie też będzie twarde, ciuchy
    w strzępy etc. Bierz crossa, sprawdź tylko wysokość.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2010-12-06 18:52:56
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 19:28, Magic pisze:

    > Ścig lata po twardym więc każde przyziemienie też będzie twarde, ciuchy
    > w strzępy etc. Bierz crossa, sprawdź tylko wysokość.

    wlasnie bym chcial uniwersala dla niej, tutaj minusem jest wysokosc, ale
    doda gazu i pojedzie :-)
    a jezdzic to bedzie po parkingu, ale tez myslalem, zeby na trawe tez ja
    zabrac i pouczyc katowania sprzeta :-), bo ta moja, to wiekszy wariat
    ode mnie