  • 11. Data: 2010-12-06 21:04:54
    Temat: Re: ktorego pocketa?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 17:38, Michał V-R pisze:

    klamka zapadla kupilem crossa, znalazlem jeszcze podobnego na upsach :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2010-12-06 23:17:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 6 Gru, 22:04, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > klamka zapadla kupilem crossa, znalazlem jeszcze podobnego na upsach :-)

    http://www.amkstudio.ncse.pl/2010lipiec/kxd/7.jpg albo ja ślepy jestem
    albo ten kros robi dwa ślady? Pewnie chińczyki zamiast zamontować
    silnik tak by łańcuch szedł normalnie to przesunęli tylne koło w
    prawo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-12-07 19:20:20
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-07 00:17, AZ pisze:

> [...]
    > albo ten kros robi dwa ślady? Pewnie chińczyki zamiast zamontować
    > silnik tak by łańcuch szedł normalnie to przesunęli tylne koło w

    lomatko, juz ci pisalem, ze ja nowke dostaje, a ten to po przejsciach jest

  • 14. Data: 2010-12-09 07:32:30
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > mam dylemat, co lepiej kupic 5letniej corce
    > crossa
    > http://moto.allegro.pl/delta-cross-pocket-mini-bike-
    pod-choinke-super-i1343212343.html

    Mój siostrzeniec dostał podobnego.
    Nie polecam. Strasznie hałasuje, mocy ma tyle, co pchający go dorosły.
    Rozwija około 10 km/h pod 11 letnim szczupłym kierowcą.
    Gdyby nie ten przeraźliwy hałas - byłby fajną bezpieczną zabawką.

  • 15. Data: 2010-12-09 10:39:21
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:32, Marcin N pisze:

> [...]
    > Rozwija około 10 km/h pod 11 letnim szczupłym kierowcą.
    > Gdyby nie ten przeraźliwy hałas - byłby fajną bezpieczną zabawką.
    Za pozno juz zamowilem, ale dziwie sie, tym co mowisz, bo kolega mial w
    zeszlym roku sciga z takim silnikiem i dawal ostro, halasowal, to fakt,
    ale zapieprzal az milo

  • 16. Data: 2010-12-09 11:25:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Michał V-R pisze:

    > ale zapieprzal az milo

    Ja pamiętam (pod Kartuzami) minibike'a yamahy. Dwusów ponoć potrafił się
    rozpędzić do stówki. Ale sam nim nie jechałem, zatem nie potwierdzam.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2010-12-09 12:11:37
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 12:25, Piotr Rezmer pisze:

    > Ja pamiętam (pod Kartuzami) minibike'a yamahy. Dwusów ponoć potrafił się
    > rozpędzić do stówki. Ale sam nim nie jechałem, zatem nie potwierdzam.

    ja i tak ogranicze mu moc i predkosc na poczatek, bo podobno buja sie do
    60 talie przelozenie, a mlala to i pewnie wiecej pojechal

  • 18. Data: 2010-12-09 21:16:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > ja i tak ogranicze mu moc i predkosc na poczatek, bo podobno buja sie do
    > 60 talie przelozenie, a mlala to i pewnie wiecej pojechal

    Z waszych opowieści wynika, że ten "siostrzeńcowy" jest jakiś zepsuty.
    Absolutnie nie przekracza 10 km/h, może 15 w porywie, ale na pewno nie jest
    to 20, czy 50! A może tam są jakieś różne przekładnie?

  • 19. Data: 2010-12-10 02:16:35
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 22:16, Marcin N pisze:

    > Z waszych opowieści wynika, że ten "siostrzeńcowy" jest jakiś zepsuty.
    > Absolutnie nie przekracza 10 km/h, może 15 w porywie, ale na pewno nie
    > jest to 20, czy 50! A może tam są jakieś różne przekładnie?
    moze siostrzencowy nie, ale na wlasne, prywatne galy widzialem, ze
    jezdza szybciej