  • Data: 2011-10-05 22:53:04
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: kamil d <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
    > kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.

    Jak chcesz to mam do opylenia 175/60/R14 kupione od Gold Gum z Olsztyna.
    Zamówiłem przed ostatnią zimą w ramach eksperymentu, niestety
    eksperyment się nie udał i nie mam zamiaru już na tym gównie jeździć.

    Auto nastoletnie, bardzo niskiej klasy i małej mocy, tj. Lanos 1.6. Co
    prawda nie ma problemu z wyważeniem i nie ma "bicia" ale jeździ się
    TRAGICZNIE. Jazda na tym czymś jest po prostu niebezpieczna, o mokrym
    nie ma co wspominać, hamowanie i przyśpieszanie jak na lodowisku.
    Najgorsze jest to, że auto ma tendencje do ślizgania się nawet na
    suchym, nie wiem z czego robią te opony ale przyczepności prawie nie ma
    i np. bardzo łatwo wykręcić bąka po rozbujaniu samochodu.
    Przed ostrzejszym zakrętem zawsze bardzo zwalniałem bo bałem się że
    wylecę do rowu. Żeby było jasne, nie jeżdżę swoim złomem szybko.
    Jedyny pozytyw, że ze śniegu dawało się jakoś w miarę łatwo wyjechać.

    Nie kupił bym już tego nawet do miasta chyba, że ktoś lubi zbierać
    pieszych na maskę.

    --
    kamil d