  • Data: 2011-10-05 23:28:50
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil d <k...@t...pl> napisał(a):

    > Jak chcesz to mam do opylenia 175/60/R14 kupione od Gold Gum z Olsztyna.
    > Zamówiłem przed ostatnią zimą w ramach eksperymentu, niestety
    > eksperyment się nie udał i nie mam zamiaru już na tym gównie jeździć.
    >
    > Auto nastoletnie, bardzo niskiej klasy i małej mocy, tj. Lanos 1.6. Co
    > prawda nie ma problemu z wyważeniem i nie ma "bicia" ale jeździ się
    > TRAGICZNIE. Jazda na tym czymś jest po prostu niebezpieczna, o mokrym
    > nie ma co wspominać, hamowanie i przyśpieszanie jak na lodowisku.
    > Najgorsze jest to, że auto ma tendencje do ślizgania się nawet na
> [...]

    Ale lanos 1.6 tak ma,

    jak depniesz na trochę skręconych kołach to ślizga - JEDNYM KOŁEM !!!!

    nie skręca i leci przodem, a czasami tył wyprzedza przód
    bokiem się nie da lecieć bo pierońsko niesterowne.
    za to na prostej przyśpieszał nawet, w huku ale przyspiesza :)
    i auto "odpływa" przy ponad 120km/h, i durne odcięcie paliwa
    na 4 biegu przy 180m/h.

    Hamulce tak do 70km/h miało bardzo dobre, ponad 140km/h dramat.

    Pozdrawiam.