  • Data: 2017-10-23 17:58:29
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 października 2017 12:08:34 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki
    napisał:

    > Jeśli kiedyś będę w okolicy ul. Towarowej, Karolu.

    heh, tępi kolesie z netu odstawiaja stalkujace buractwo i nawet sie tego nie wstydzą?
    jawnie tępsza jazda buraczana
    niz mozna by sie spodziewac, ale nieststy
    nie da sie ukryc, chore na leb prymitywne połmalpy ciagle żyją posrod nas